Monday 3 April 2017

Norge Scotia Tigerstaden Sami Russki Scania

:What's your name? (smiles)

Hullo, my name is

Norge Scotia Tigerstaden Sami Russki Scania


: Do you have any family?

Yes, I am one of Triplets, the other two are

Sverige Gamla-stan Götaland Sami Russki Scania
Suomi Uusimaa Baltic Yohan Uralian Sami Scania

We have a little sister

Ísland Ingólfur Elliðaár Grindavík Draumur-land Scania

And an older brother

Denmark Imperialis Haven Tanmaurk Saxon Scania

Who's Daughter I founded and looked after, my niece

Groenland Inuit Thorvaldsson Americana Martin Norge Scania

: you seem to have a tight knit family!

Oh! sir you have no idea! :laughs: composes self:
and finally ..I also have a half sister

Alba Caledonia Scotia Dál Riata Anatolia Gael

: what are your hobbies?

I enjoy finance, social care, music, ice sports and politics. And of course beer! It is rumoured I was the first to invent the modern style of beer! :laughs:

:please tell me about your family

We are the same as ever.. oh except Alba, she is often upset about how her husband treats her, I told her, if she leaves him, she is welcome to come and live with Me, we could be powerful enough to make much money! She seemed hesitant, which caused me displeasure, but deep down I knew I didn't care because, I will make her do it anyway! :roars with laughter:

:What do you mean? (smiles)

No sister of mine, who is wealthy and smart, will be destitute, if the worst is really worst, then she will come and trade with me and my sisters. :kind smile:.. I'll even loan her money if she needs it.. but He has her so blind right now, she doesn't see that she would never need a loan of money, but I'll keep offering it until she see's :smiles:

: and what of your hobbies?

I am the example of Social Care throughout the World, My Two Sisters and I compete at Metal Music, and I am rich! what more could life offer me :laughs:

:Thank you for your time

Of course, you are so polite you are welcome!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Google Translate:

:Hva heter du? (smil)

Hallo, mitt navn

Norge Scotia Tigerstaden Sami Russki Scania


: Har du noen familie?

Ja, jeg er en av trillinger, de to andre er

Sverige Gamla-stan Götaland Sami Russki Scania
Suomi Nyland Baltic Yohan Uralian Sami Scania

Vi har en liten søster

Ísland Ingólfur Elliðaár Grindavík Draumur-land Scania

Og en eldre bror

Danmark Imperialis Haven Tanmaurk Saxon Scania

Hvem er Datter jeg grunnla og så etter, min niese

Groenland Inuit Thorvaldsson Americana Martin Norge Scania

: Du ser ut til å ha en tett sammensveiset familie!

Åh! sir du aner ikke! : Ler: komponerer selv:
og til slutt ..jeg har også en halvsøster

Alba Caledonia Scotia Dalriada Anatolia Gael

: hva er dine hobbyer?

Jeg liker økonomi, sosial omsorg, musikk, is sport og politikk. Og selvfølgelig øl! Det ryktes jeg var den første til å oppfinne den moderne stilen av øl! : Ler:

: Kan du fortelle meg om familien din

Vi er de samme som før .. oh bortsett Alba, er hun ofte opprørt over hvordan hennes mann behandler henne, fortalte jeg henne, hvis hun forlater ham, er hun velkommen til å komme og bo hos meg, vi kunne være kraftig nok til å gjøre mye penger! Hun virket nølende, som førte meg misnøye, men innerst inne visste jeg at jeg ikke bryr seg fordi jeg vil gjøre henne gjøre det likevel! : Brøler av latter:

:Hva mener du? (smil)

Ingen søsteren min, som er rik og smart, vil være fattige, hvis det verste er egentlig det verste, så hun vil komme og handel med meg og mine søstre. : Snill smil: .. Jeg skal selv låne henne penger hvis hun trenger det .. men han har henne så blind akkurat nå, hun ser ikke at hun aldri ville trenge et lån av penger, men jeg vil holde tilby det før hun se s: smiler:

Og hva med dine hobbyer?

Jeg er eksempel på sosialfag hele verden, mine to søstre og jeg konkurrere på Metal Music, og jeg er rik! hva mer kan livet tilby meg: ler:

:Takk for tiden din


Selvfølgelig, du er så høflig du er velkommen!

No comments:

Post a Comment

Why Aren't Aussies Making Hydrogen?.. They Should!

 Hi So recently I have been thinking about Australia.. Firstly, enough sunshine falls on 'The Bush' desert in one day to power the p...