Friday 8 March 2019

intersolar. פוליטיקה. שלום. נסיעות (Hebrew Google Translate)

פוליטיקה. שלום. נסיעות בין-קוטביות.

פוליטיקה. שלום. נסיעות בין-קוטביות.



----------------------------------------
גוגל + מכבה את ההערות כך .. מכניס את זה לכאן:



נהנתי לכתוב את זה ..

חלום ההקיץ שלי התארך עוד יותר ..

אחרי שראיתי מה היה עם האמריקנים עם לונה, EAS (אנגלית AeroSpace לשעבר BAS (AeroSpace הבריטית) .. האנגלים רצו שמבחינתם, קרס תהיה חשובה לכריית שמש חיצונית, וכך יהפוך לתחנת דלק, אז EAS שיגרה חלל קטן למסלול כדור הארץ בשנת 2039, הייתה לו אוניה קטנה מחוברת, ואז הם שולחים קוביות מלבניות, משהו כמו בתים מודולריים או חפצי מתכת אטומים, שכל אחד מהם מכיל את הדברים הדרושים ללימוד Ceres, 2044, הם הרכיבו את החלקים לנמל / כלי שיט, בפנים היו רובוטים נשלטים מרחוק, נשלטו באמצעות VR בכדור הארץ (טרה), סונכרנו בתוך השרת לכל עיכוב בכל זמן. עד שנת 2049 חלל נמל 'ירושלים' בבטחה והחל לשלוח סינכרון אותות לשרת בכדור הארץ.

לאחר שהבינו סין עד כמה הטענה הרוסית הייתה על ונוס, נסוגו, ובשנת 2040 השיקו את משימתם למרקורי, והצהירו אם הם קיבלו אוצרות של מרקורי, זה גם יהפוך אותם לאוצרת השמש .. ובעוד כולם היו ספקנים, זה בהחלט איך זה הסתדר. יש להם פאנלים סולאריים בצפיפות גבוהה במיוחד שמטעינים סוללות עצומות, הם מעבירים אותם חזרה לכדור הארץ ומחליפים את הכוח בגז טבעי, חמצן וחנקן (שכן החלפת המצברים עצמם לא הייתה רווחית) אך כל כלי השיט זקוקים לחשמל, במיוחד ב מערכת השמש החיצונית (מעבר לחגורת האסטרואידים או כפי שאני מכנה אותה 'חגורת סול') .. כמעט כל כלי השיט משתמשים במערכת הטעינה שלהם כדלק כל כך חשוב במשימות היוצאות, יש להם בסיסים על אירופה, דיימוס, וסטה והימליה. .

איך סקוטלנד קיבלה אוצרות של טיטאן וגנימד ??
אהו, זה היה סוג של מזל אקראי, ביוני 2042 משך נשיא ארה"ב את כל המימון לגופים סולאריים נוספים מנאס"א, שכפי שדפק על מכה, פגע בחלל SpaceX די רע .. המורל ברחבי העולם .. התקוות לחיצוניות כריית שמש ונסיעות, שקועים לשפל של כל הזמנים, באופן מקרי, בדיקת Fortitude של סקוטלנד המיועדת לגנימד הושקה בסוף סתיו 2042 .. כך שבחלקם 'דופק אותך' לארה"ב מהמועצה העולמית וחלק הכרת תודה אמיתית ל ' האמת של האנושות * למאמצי סקוטלנד, סקוטלנד קיבלה מחלקה מיוחדת ואוצרות גאנימד .. שנה לאחר מכן מיהרה לשגר ו'האמינות 'הייתה בדרך לטיטאן .. התקוות חזרו, לבבות התרוממו ושלום של כל האנושות שוב הפך למציאות חיה בהתהוות .. רק סנטימטרים ורגעים משם.
לא אחרי חיים שלמים של פוליטיקאים עצלים ..
SpaceX ואלון מאסק היו נהדרים .. ממש מדהים, אבל אחרי שארה"ב הושגה מימון והתחילה לחייב את SpaceX בגין השימוש ב- Luna Spaceport, SpaceX די סירב להישאר במאדים, עד המוות הטרגי. בשנת 2058, אחד מאטמי התדלוק נשף, ערך התחיל לירות בתוך המנוע, הספינה כולה .. חבל ... הם קוראים לנמלי חלל ולבניינים נהדרים אחריו, הוא ה- JFK של מאדים, כמעט תמיד יהיה.
לאיחוד האירופי היו כמה בסיסים דלים שהיו בעלי רישיון חוזי מ- SpaceX, לאף אחד אחר לא היה כסף מסוג זה באותה תקופה, מכיוון שרוב התשואה הגיעה מארה"ב, שעכשיו לא עשו זאת .. למרות שרוסיה הציעו הצעה, אך מכיוון שכבר היו אוצרים של ונוס, זה הרגיש דבר חזק מדי מכדי לתת להם גם את מאדים, זהו שני כוכבי הלכת השכנים הקרובים שלנו.
נשמע שאני מגרה את רוסיה .. אני לא, מהיום הראשון להיות האוצר של ונוס, הם חלקו משאבים ועשו את העבודה שהם אמרו שהם יעשו. עם המילה שלהם ... ארה"ב מושכת מימון כזה .. הייתה הרסנית. רוסיה עשתה את הדבר הנכון, סיפקה חיילים לשירות (אז השירות החדש), מה שהם לא יכלו לתת כסף, הם מצאו במקום אחר כדי לאפשר עזור לאחרים. אפילו לסגת מהמתחים בזכויות הכרייה / השימוש בנמל חלל לונה, רק כדי שכולנו נוכל להשיג * משהו * כדי להוכיח שהמערכת * עשתה * עבודה. אצילי מאוד.
הרוסים מתעבים גיבוי .. אך על ידי כך לאורך זמן, עלינו להוכיח כי ארה"ב טועה. המתחים הללו נותרו עד לאירוע אודסה בשנת 2085.
לא כל כך 'מלחמה קרה' .. אלא 'כתף קרה', מהעולם לארה"ב במשך 20-30 שנה.
החל משנת 2130, האנשים המאוכלסים ביותר בכדור הארץ הם אלה שהכי סביר שתפגשו בגוף בין-קוטבי, הסינים, הרוסים, האינדיאנים, האמריקנים .. ביבשת אפריקה יש הרבה עמים וכן אתם פוגשים אותם מעת לעת היו למועצה העולמית בעיות מסוימות בשילוב חלק ממדינות אפריקה, מכיוון שממשלות מסוימות לא יסכימו לעונש של פושעי האלימות שלהן. זה דיון מתמשך כבר למעלה מ- 80 שנה, כאשר מדינות רבות באפריקה טענו שזה היה ברברי לשלוח פושעים אלימים למות כריית גופות לא מרותקות.
דרום מזרח אסיה תורמת רבים לשירות, במיוחד הפיליפינים, וייטנאם, אינדונזיה ומיאנמר (בורמה).
נדיר לי לפגוש בחור סקוטי, חוץ מגנימד ..
המסחר חי וקיים .. אם אתה מרוויח כסף טוב מהעולם אתה יכול לקחת את הקרדיטים האלה לשכור קרקעות (מממשלת אותה מדינה, לא בעלות) ולהביא ילדים כאן בכדור הארץ, תגדל אותם עד שהם יהיו בכל גיל שתחשבו שהם צריך להיות, ואז לחזור לגוף הבין-קוטבי שעשיתם הונך עליו.
עבודה היא לא בדיוק כמו שהייתה קודם .. אתה יכול לעבוד 4 שנים, לקבל 5000 זיכויים בשבוע (בנוסף אם אתה מרוויח אתה צריך לשמור על זה .. אין דבר כזה מס, הגופים הממשלתיים לוקחים את שתף מהמשאבים, לא ממך) .. אם אחרי 4 השנים אתה מחליט לא לעבוד ולהישאר על כדור הארץ אתה עדיין מקבל 3000 נקודות זכות בשבוע .. ויכול לחיות את חייך תוך כדי לעשות כל מה שאתה רוצה לעשות, זה כדין ובאמצעיך.
אנשים על כדור הארץ חיים עד גיל 140 בממוצע, בגיל 65 ניתנת להם בחירה אם הם רוצים לפרוש, רבים לוקחים את האפשרות לא לפרוש, הם רגילים לכסף הנוסף ואולי הם יכולים להרוויח משהו מעבודה כדי להבטיח שילדיהם יקבלו חלקת אדמה גדולה יותר (אם הם גרים עם ילדיהם, עתירה של 5 או 8 שנים נוספות עבדה, עשויה להטות את היתרה עבור אדמות נוספות) בגיל 80, הם מתבקשים בכבוד לפרוש, הם קבלו את מלוא 5000 הזיכויים לתזכורת חייהם שעבדו עד 80. לרבים מוענקת חלקה גדולה יותר, ללא קשר לתחנת העבודה שלהם.

מהם מגויסים? האם זה שירות לאומי?

לא שירות לאומי אבל .. אני אגיע לזה ברגע. מגויסים הם חברי השירות, אך לכל חברי השירות יש * במידת מה * אפשרות לבחור היכן הם מוצבים, מגיעה משימה והם מקבלים את הזכות לסרב .. עם זאת זה לא כל כך פשוט, הם יכולים רק לסרב למשימה אחת בכל פעם .. אנשי השירות הרוסי בוחרים בדרך כלל לסרב לנסוע לוונוס, מכיוון שהיא כה עוינת על פני השטח, רוסיה לא ממש מצפה מהם לעלות לפני השטח, אולם בעיתות משבר הם * עשויים * להיות צפויים ללכת אל האטמוספירה העליונה (Mesosphere Venusian), שבעצמה יכולה להיות מסוכנת, יש כלים שיש להם מסלול לא סדיר ואינם שומרים על ויסות הגובה שלהם היטב, השירות נשלח להזהיר / לאכוף את קברניטי כלי השיט הללו.

אם אותו סרוויספרסון מסרב לומר ונוס, הם יוקצו למשימה הבאה שנכנסת, שיכולה להיות מאדים .. או פאלאס בחגורת סול, מושבת עונשין לפושעים אלימים .. אם כן, סתם סחרתם 'רע לרעה' .

כלומר לפחות שלנוס יש מלון כמו ספינות שייט .. הייתי בוונוס כמה פעמים, זה נהדר לקונצרטים של מוזיקה, הספינות מפוארות בסוף שנות ה -18 למלונות שצפים בשמיים.

למעשה התוודעתי פעם אחת עם סרן, זה היה ערב השירות האחרון שלו לפני הפרישה, שתיתי ברנדי פיליפיני מצונן על הסיפון העליון והוא התיישב על הכיסא מימין לשתי ושתה כוס. ... פטפטנו והקשבנו לקונצרט במרחק של כמה מיילים משם .. ברוסיה כי באוצר אין חוקים על זיהום רעש על ונוס כמו שרוב המקומות עושים .. זה מה שהופך אותו למקום נהדר .. זה והשקיעות האטיות וזריחות שמש . אני * מבין * עם זאת מדוע מאדים כל כך נגד רעש, זה נובע מכיפות .. זכוכית + צליל = סדקים.

Serviceperson יכול גם להתנדב ללכת לגוף סולארי שאולי יאהב, או לבקש לעבוד עם צוות ספציפי שעובד על .. משהו. הם יופיעו ברשימת המתנה ואם נדרשים כישוריהם הם יהיו ראשונים בתור.

במדינות שלא תורמות הנדסה או מדעית, יהיו תקופות של שירות לאומי והתגייסות לאומית .. בגלל זה חלק משחיקה של אנשי השירות האלה, אבל זה ברור למה. רבים מאוד רואים מה היא עושה האנושות ומעוררים השראה להמשיך. המינימום הוא 4 שנים .. בגלל זה הם מקבלים מקום משלהם בוונוס או במאדים, אם הם רוצים משהו על כדור הארץ שיימשך אותם, עליהם לעשות 8-12 שנים. אני אומר 8 עד 12 .. זה בגלל שאם אתה נמצא בוונוס 8 שנים, זה מוכר כשווה 12 שנים בכל מקום אחר .. אבל אתה יכול לשרת 8 שנים בחגורת סול עם פושעים, 8 שנים במערכת השמש החיצונית 8 שנים ברצות מרקורי .. נחשב כ 12 למקומות קלים יותר. קרס עדיין 12 שנים, אבל זה לא עוין, רק נמל חלל לנוסעים, שירות ותדלוק.

מה קורה למדינות שמסרבות לספק * עובדי שירות כלשהם * ואינם תורמים למועצה העולמית באמצעות תגליות הנדסיות או מדעיות .. שלא נותנים כלום?
ובכן .. קשה ככל שזה נראה, אתה לא נותן דבר שאתה לא מקבל כלום. אם מדינה קטנה מאוד ואינה מספקת מספיק אנשי שירות, ואין לה את הכישרון הטבעי לתרום .. הם מבקשים כי הם, 1. יצייתו לכל שאר החוקים במועצה העולמית שהם מסוגלים 2. להשתמש באילו משאבים. יש להם אספקה ​​חקלאית .. לספק מזון לעולם.

אנחנו לא מענישים את מי ש * לא יכולים * לתרום .. רק אנו מחריגים את אלה שיכולים ואינם רוצים.
נכון להיום בשנת 2130, רק צפון קוריאה היא האומה היחידה שלא תשתף פעולה עם המועצה העולמית, שאר כדור הארץ, כל מדינה אחרת רואה את היתרון של מה שאנחנו עושים למען האנושות.

חכה! מאיפה כל האוכל בא? עלי אדמות ומחוצה לה ??

על פני כדור הארץ .. בדיוק כמו שאנחנו עושים מזה אלפי שנים, אנו מקצים אדמות לבעלי החיים והפירות, הירקות שאנחנו רוצים לצרוך .. אז יש לנו משגיחים, שמנהלים את הבוטים .. הבוטים מדווחים על חזרה כאשר יבול או הבקר חולה והמפקח, שהוא וטרינר מיומן וגננות, ירפא את כל מה שמזיק להם.
מחוץ לעולם .. אנשים אוכלים המון דגים heheh .. דגים ואורז! כשהייתי בחלל-גלאזגו .. ארבעה חודשים של דגים ואורז! .. גילינו בסביבות 2050 עם המתיישבים במאדים שהם שרפו דרך אוכל כמו משוגע .. אבל אורז הוא עצירות טבעית .. אז שמאט את יכולת הגופות לשרוף מזון במהירות .. מבטיח שכל אנרגיה אחרונה מופק מהאוכל לפני הפינוי. מים יש בשפע סביב מערכת השמש, ולכן אנו מאכילים את אורז הדגים המועשר באצות וכמה תוספים אחרים *. .. בני אדם לא אוכלים את 'אורז הדגים' למרות שראיתי בחור אחד שמנסה למכור אותו בסמוך לשוק המשושה .. כולם הסתכלו עליו כאילו הוא היה גס לגמרי!

הם עושים את זה במכלים גדולים ומטורפים שאינם נקיים בכוונה, כדי לגרום לאצות לגדול. כמו שתוכניות להרוויח כסף הולכות .. אין מכירה!

שאר האוכל נשלח פנימה, הם משתמשים בפקסינג .. אני אוהב את MaxPax (צרפתית), תבשיל הבקר שלהם כל כך טוב! אתה יכול לקנות זול יותר .. קורפקס (רוסית), לא .. מעולם לא היה אוהד מהם. חברות המתנשאות מצמצמות את גודל ומשקל הארוחה לסביבות הגודל הקובץ של התמונה הממוזערת שלך, הן מסירות את המים והאוויר ודוחסות את האוכל עד שהוא זעיר. במהלך השנים הם פיתחו איך לחזור ל"רגיל "ברגע שתוסיף מים ואוויר בחזרה.
מה עם חלב?

ובכן, יש לנו בחירה, חלב מיובש מהבית .. או חלב סופלי תוצרת האתר, חלב חלב-פלפל לא נורא, אבל אני מעדיף לייבש שהיה פעם חלב אמיתי. חלב חלב יכול לטעום .. קצת גיר .. בסדר לתה או קפה .. אבל זה בערך. אבל מיובש, כן אתה יכול להכין מילקשייק גלידה (קרח), גבינה .. טעים.

סוכר?

אהה .. יש לנו דקסטרול (Glucosite) שנוצר במיוחד, שנקרא DexTer, כולם .. אפילו על כדור הארץ משתמשים בזה במקום בסוכר .. כל האנרגיה והמתיקות .. אף אחד לא משמין או נרקב. אנשים השתגעו כששמעו לראשונה שזה GM ... אבל אחרי 20 שנה של שבילים אנושיים הם רק העלו את ספירת הזרע הגברי.

זה לא לבן כמו סוכר, אבל אתה יכול לקבל את זה בגרגירים אם תרצה .. זה כתום. לרוב סוחרי הקפה והתה מהעולם יש נקודות קטנות על מכסה הספלים שלהם, עד 6 טבליות מיני DexTer .. כשהמכסה מונח על המשקה, הנקודות הקטנות נפתחות ונופלות בתוך המשקה. .. זה טיפשי .. אבל אנשים מעזים זה לזה לנשנש את המיני אלה חה .. כמו אתגר הקינמון.

מסוכרים את המקום היחיד שאני חושב ש- GM זה בסדר .. בגלל שיש בעיות עם סוכר, וזה מצרך התזונה האנושי שלנו .. אני מתכוון למי רוצה לוותר לגמרי על שוקולד? וכו '. GM אחר, אני די נגד.
מי מאצר את יופיטר ושבתאי?

כ'כוכבים שנכשלו 'הם בעלי מעמד מיוחד, כל עם הוא הבעלים שלהם ויכולים לשלי כרצונם, למעט כל הפרעה אקולוגית. בעיקרו של דבר, המועצה העולמית אוצרת את צדק וסטורן .. ענקים הם עם זאת פרס מוערך לקראטה. כאשר ההודים כנראה הולכים לקראט אורנוס, זה יהיה האצירה הראשונה של 'ענק קרח' .. עם החל משנת 2130 עדיין לא הגענו לנפטון עם השירות. הרבה בדיקות..אין קשר אנושי. ברגע שאורנוס נשלט על ידי השירות, משימות מאוישות יתחילו. הירחים החיצוניים ביותר הם בדרך כלל נמלי חלל עיקריים, לשיגור מהיר של כלי שיט .. וכיוון שאוברון ככל הנראה ייחתך על ידי סקוטלנד, מנהל החלל הסקוטי (TSSA) יתבקש על ידי המועצה העולמית לבנות נמל חלל, כך שניתן יהיה לשגר ספינות. לאיפטוס,אוצר על ידי המועצה המדעית הדרום אמריקאית (El Conselho Científico Sul-Americano, ECCSA) ואז לקליסטו. אוצר על ידי המועצה הנורדית (המחלקה למדע) ואז Ceres אוצר על ידי האווירית האווירית (EAS), ואז מאדים.

חכה! אני מבין את הרעיון, אבל מדוע יש "מועצות" ו"איגודים ".. האם המועצה העולמית לא מנהלת את הדברים לתאום הטוב ביותר?

ובכן .. כן ולא, זה תפקידם של הפוליטיקאים במדינות שלנו להשיג את העסקה הטובה ביותר עבור המעורבים (עצמם) ותפקיד המועצה העולמית להעניק עבודה למי שהם חושבים שיחזירו את המשאבים הכי רבים, אוצרות היא כבוד הרחבה של זה; על פי ההערכה כי האוצר יוכל להחזיר את מירב המשאבים לכדור הארץ, מבלי לגרום לאסון אקולוגי .. מדינות מסוימות מחליטות לבעלות עצמן למקסם את התרומה המדעית וההנדסית ולמזער את הגיוס .. אפילו שותפויות נפרדות .. כמו סקוטלנד היא חברה ב Gallers Raf-Fin'e שהיא מועצה עם האירים והצרפתים .. אנחנו מעסיקים גם עמים וולשים וקורניים .. אבל שוב סקוטלנד נמצאת במועצה הנורדית עם המדינות הסקנדינביות .. ושוב חברה באיחוד האירופי .. וחבר ב'ברית אטלנטיקה-אוסטרל-אסיה 'שהוא הענף המדעי של 'חבר העמים' .. הכל מסובך מאוד .. אבל לפשט את זה יותר מדי ..

העבודה המשותפת מביאה לך נתח של נכסים נכנסים כאמור, אם אתה יכול לתרום IP כדי לעזור למדינה אחרת, אתה מקבל נתח. סקוטלנד היא בעלת מספר מכשירי IP רבים, כך שאנו מציעים תמורת מניה.

המועצה, האיגוד או הפדרציה זוכים להשלים את הפרויקט שלהם מבלי שהעלויות לברר אם הרעיון שלהם יעבוד / כל הפרויקט לא יצליח בגלל שהחלק לא עובד, לדעת שה- IP כבר עובד והושק לחלל ועושה את שלו בהצלחה. .

בעל ה- IP מקבל נתח מהמשאבים.

בדרך כלל נמלי תעופה חלל מנוהלים על ידי כמה מדינות העובדות יחד, אך סקוטלנד די עשירה, שבח את האדון! אנחנו די טובים ..

אוצרות של גופי מועצה .. עובדים בקלות ככל שמשאבים עוברים, אבל ככל שהעבודה עובדת .. הצוותים שמייצרים את ה- IP .. ובכן זה קצת יותר מסובך, עם זאת, אין לנו מלחמה אז תני לאנשים שנהנים להתווכח לקבלת עסקאות טובות יותר .. עשו את העבודה שלהם. לנו האזרחים לא צריך להיות אכפת ..

איך עובד ה- Mag-Suit?

לחליפת מג יש שני חלקים, הלבוש והמעטפת החיצונית. לבגדים סיבי מתכת בצפיפות גבוהה שזורים דרכה, על כדור הארץ (טרה) הוא שוקל פי 6 ממשקלו של האדם העומד ללבוש אותו, מכיוון שעל גופי שמש אחרים, ה- G הוא שבריר של 1 .. כלומר אם אתה נמצא על גוף שהוא 1/6 מכוח ה- G של כדור הארץ, אתה משוקלל זהה כאילו היית על כדור הארץ..הקליפה החיצונית משוקלל למשקל כפול ממשקלו של האדם, מדוע זה נעשה ככה? .. כי קל יותר לנהל את הבד, כך שכאשר מורידים את הקליפה החיצונית, ההתאקלמות להתאמת המשקל קלה יותר .. פירושו כשאתה פועל נמל / בסיס שאתה יכול להוריד את המעטפת החיצונית שלך ולא להיות סמוך עליו לחלוטין.

עכשיו, איך כל זה עובד, אני אומר בלשון המעטה ..

מתחת לבסיס החלל / בסיס יש אלקטרומגנט ענק (מגנוטרון) המסדיר את כוח הכבידה המניאלי (mG) .. כל הדברים משוקללים עבור נמל / בסיס החלל עליו הם נמצאים .. זו עדיין סיבה נוספת לא לקחת דברים מאותו נמל חלל ספציפי / בסיס .. הכל למעט מזון ונוזלים מתכלים. גניבה של ..pen אולי לא אומרת לך כלום .. אבל לבעליה היא משוקללת נכון לגוף השמש ההוא ומאפשרת להם לבצע את העבודה שלהם בצורה נכונה.

חוץ מזה .. ברגע שיש לך כמה מזכרות (קניתי את שלי) .. זה נראה מטופש מאוד להחזיק כדור שלג או ראש בובלה שמשקלו אומר .. 10 קילו? לא .. כמו שהשירות אומר לך בסרס .. אל תקנה מחנויות המתנות, זה בשביל פראיירים.

'תוספי המתכת' .. גבר שהם גסים! המתכת היא ברזל בעיקר מכיוון שהגוף יכול לספוג את זה הכי טוב .. אבל שוב, זה לא המתכת הטובה ביותר עבור הנניטות לשימוש ..

מהם נניטים? האם הם יוצרים כוח משיכה?

נו .. הנניטים הם רובוטים זעירים זעירים שמתקנים את אוסטאופורוזיס בחלל, הם ממלאים את החורים ומיישרים את עצמותיך במתכות שאתה שותה .. ובכן אני אומר 'מתכות' .. זה כמו מילקשייק הכי גרוע .. קוקטייל טעים מפלדה. . או בן אדם! וכאב הראש כשהמתכת מכה בבטן! ..אחרי זמן מה הנאניטים הקטנים האלה תופסים את הכל, מתקנים את הבטן מכל נזק ומתחילים לתקן את העצמות שלך .. בסופו של דבר לאורך עשרות שנים מחליפים את העצמות שלך בשכפול מתכת מושלם.

כשאתה חוזר לכדור הארץ אתה מרגיש חזק יותר .. עצמות ושרירים .. זה מכיוון שמגנוטרון לא יכול לנקוט בכולם, אז זה טועה בצד הזהירות.

יש תקן שנקרא VmG .. שמשמש סביב גופי השמש .. הכבידה הכבידה הוונציאנית .. הכלל קובע שיש להשאיר בבני אדם עם כדור הארץ 1/10 העשיר 'נותן גמישות', זהו תקן בטיחות .. זה של עדיף שתוכל לנוע במהירות, ואז תהיה עייף מכדי לנוע במהירות '.

אתה רואה הרשמות בנמלי חלל כשיוצאים ממאדים .. 'VmG ZONE!' וכרזות 'זכור VmG! .. אל תלבש חליפות מאדים מג' למערכת השמש החיצונית .. החלף את החליפה שלך היום! ' עם אישה שהתחלפה בעוד אומנות בסגנון פצצת פגז בשנות 1940/50 על כרזה .. הימור שהציל כמה חיים! רוב הגברים יזכרו את זה .. תופס את העין.

G + mG (+ 0.1G / -0.1G) = 30 מחזורים = LG (כוח משיכה מקומי)
~ ~ לדקה
VmG

מסתיים בכל שנייה אחת והמצית שלך ואז בשנייה הקודמת, נותן קצת אימון.

אהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה aanח aanח aanהודרות: חההההההההההההההההההההההההההההה ...הההההההההההההההההההההההההההההההההההםחחוויםחהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההמיים שלהההאההההההההההההההההההההההההההההה שלההההההההההההה של חח ... אם כן, הו האהה .. תקופה נדירה שרואים מישהו לובש חליפת מאדים במאדים במערכת השמש החיצונית .. הם קלים לזהות כיוון שהם היחידים כחולים וכל שאר חליפות ה- Mag הם שיפוע כתום עד אדום * ... כמה פעמים השירות בוודאי עצר את אותו בחור מסכן בגנימד .. וואו!

כמה זמן לוקח להגיע לגופי השמש ואיך מגיעים לשם?

אהה .. נו .. ארבעת החודשים שלי בגנימד הייתה משלחת של 14 חודשים (בסך הכל 3.2 שנים), אתה מתכנן את זה .. כאילו היית ממשיך לטוס טיסות, שנועדו להצטרף .. הספינות המהירות ביותר יגיעו למאדים ב בסביבות 3 עד 6 חודשים. כבר בימים הראשונים של מסע בחלל זה היה בערך שנה, חשבנו מאוד על דלק / מהירות .. עכשיו כשאנחנו יכולים לבנות בחלל, אנחנו יכולים להפוך ספינות לגדולות ככל שאנחנו רוצים ולהשתמש בהרבה יותר דלק מבעבר ..

אתה משאיר את כדור הארץ לנמל החלל לונה, לוקח כ -3.5 יום עם מתקני תא, זמן ההמתנה יכול להיות מטורף לשיגור, אבל .. אנחנו מבינים בזה .. אני מתכוון למה 3.5 יום בתוכנית הדברים? הכלים באים והולכים כל הזמן .. עיכובים נפוצים .. לבדוק, לבדוק מחדש וכו '.. אז הטיסה היא בסביבות 2.8 יום .. ואז קצת זמן נוסף להתמצאות וביטחון .. הדפס האגודל שלך הוא כל מה שאתה צריך, הכל אחר מסופק .. הדפס האגודל שלך הוא גם הכרטיס וגם הארנק שלך. אם למישהו אחר יש את ההדפס שלך (הונאת הדפסה / גניבת זהות) הם לוקחים מדגם של ה- DNA שלך ובודקים אותו עם רישומי כדור הארץ.

פעם אחת על לונה, הם די צמודים לשיגור, הספינות די מסיביות ויכולות להכיל עד 2500 איש לכל כלי שיט .. אבל זה שהשארתי עליו היה רק ​​300 אנשים בערך .. אני חושב ששמעתי את אחד השירותים אומר שם הייתה שיגור מעוכב על כדור הארץ אז .. הספינה שמאחורינו ודאי ארזה .. 1000 + אנשים הייתי מניח. אולי 1200 ..?

מכיוון שזה רק 300 לא היינו צריכים לחלוק בקתות, נחמדות ומרווחות .. ואילו אם זה ארוז תקבלו ארבע מיטות לכל בקתה .. שונא את הרעיון של זה, העדיפו את המרחב האישי שלי .. אבל מכיוון שהעולם שלי לא מאפשר זאת אומר 'אמן - (מוגבל) *' הכי טוב שיכולתי לקוות לו, לא להשיג את חדרי המעונות. 4 חדרים לא רע .. אבל זה היה כל כך מזל! השגתי את החדר לעצמי! .. חדרי מעונות הם מסדרונות אתה מקבל דרגש פרטי אבל .. זה קצת כמו ארון קבורה, אתה יכול לסגור את הפאנל שלך, אבל לפתוח אותו ולהמציא .. שלך מול כולם .. שלא לדבר על היותך סניטרי. בבקתות אנשים אדיבים וכל אחד לוקח תור ומשתמש בזה לצרכים שלהם, מה שזה לא יהיה .. בזמן שהאחרים נמצאים בחדרי הכניסה או יוצאים לטיול בגינת הג'ירו .. שעה היא מנומסת לשימוש פרטי .

אנשי השירות הנוסעים מקבלים תא אישי משלהם, וכך גם צוות הטיסה שהם גם אנשי שירות.

הטיסה שלי עצמה הייתה בערך 2.5 / 3 חודשים עם כוויה קשה .. השתמשנו בכפליים מזה, אבל גם ירדנו במשקל .. על כדור הארץ לפני שהיינו יכולים ליצור כלי מספיק גדולים כדי להצטייד בדלק כמה שאנחנו אוהבים כדי שנוכל להשתמש יותר ללכת מהר יותר .. הממ ..

אתה נוחת על מאדים, וואו .. הפעם הראשונה שלי במאדים .. הכל עשוי מזכוכית, 'סטארדסט סיטי' יפה! .. ספייספורט מאסק נראה די דומה לזה של לונה כי הם עוצבו אותו דבר .. אבל פעם מתוך נמל החלל .. וואו .. כיפות זכוכית ענקיות בתוך כיפות .. חתיכת זכוכית אחת מוצקה .. נשרפת מהחול המאדים ..

חכה! מה?? איך ההפוך ?? .. נשמע לי מדע בדיוני ..

אהה ... ארם .. בסדר .. אז הם פרשו מעגל צינורות והניחו את החול על גבי ואז הם מחממים לאט את החול לתוך .. סוג של לבה זכוכית / מאגמה, מתחת הם שואבים גליום .. כמויות אדירות של גליום .. הגליום 'אוכל' כל מתכת בחול, משאירה רק את הזכוכית..מה הופכת לבועה בזמן שהזכוכית החיצונית מתקררת ומתקשה והלחץ הפנימי המעצב אותה..הזכוכית השחורה החיצונית נקטעת על ידי צבא 'של בוטים .. הבוטים ואז לייזר מחממים את האזורים המשוננים .. כמו נייר זכוכית לעץ משונן. כל התהליך נמשך כשנה לכל כיפה ועד 4 שנים לכיפה גדולה מאוד .. כישלון וסדקים יכולים להתרחש, אך בכיפות הללו אין אף אחד, מכיוון שהם נבדקים שנים רבות לפני שהם מוכנים לבני אדם .

Sooo .. anyhoo ... אתה מעביר כיפה לכיפה דרך שבילים תת קרקעיים אטומים בבטון. הכיפה השלישית ענקית .. מוצעת לך אינדוקציה למאדים, אבל זה לא חובה. נכנסתי מכיוון שטיילתי לבד .. ואתה אף פעם לא יודע מתי אתה יכול לפגוש בחורה מאדים חם!

הילדות המאדישות צובעות את שיערן סגול / ירוק, פוקסיה .. כל צבע לא טבעי .. זה דבר תרבותי לזהות את עצמן כמאדים.

היו לי 8 חודשים במאדים עד שהטיסה לסרס הייתה מוכנה לצאת, הטיסה ממאדים לסרס היא בערך 70 יום .. וסרס ליופיטר 70 יום עד 4 חודשים עם יישור טוב וכו '.. יישור רע .. יכול להיות מחכה בסר יותר משנתיים ... אבל אם יתעורר מצב כזה, השירות היה שוקל לשלוח אותך הביתה .. או לפחות למאדים או לווסטה .. פאלאס? * .. לסרס יש אוכלוסיה קטנה מאוד ובסיס קטן, אשר הם מנסים לצמוח, אבל הפיתוי של יופיטר .. זה מושך כזה ..

הייתי בסר רק שבוע, החבר'ה האנגלים היו מספיק ידידותיים אלי, ראו כמה חבר'ה וולשים. די רחוק .. נחשו שהם עדיין שרופים עזבנו את הממלכה .. לסרס יש חדר שרותים קטן וקולנוע..שוק זעיר .. הסיפון העליון היה נחמד בכל זאת, כיפה ענקית .. אפשר היה לראות את כל האסטרואידים ויופיטר ב השמים, כמו לונה מכדור הארץ אך בגודל עשירי ..

107 יום אחר כך הייתי בגנימד בחלל גלזגו, די מתנדנד .. יש להם פאב שנקרא 'הברס' מציג מופעים .. בקומה העליונה זה המקום של בארס בזעיר אנפין .. די מגניב, איזה בחור עשה סיורים ב- פני השטח באגי .. בהתחלה הייתי עצבני במיוחד, אבל אחרי שראיתי אותו חוזר 4 או 5 פעמים ללא פגע .. חשבתי .. 'אה נו .. למה לא ?!' .. המתחם התת-קרקעי היה טוב לבילוי, קצת קניות בשוק .. ואז העולם קופץ לירחים האחרים .. 4 חודשים עברו!

* האישור שלי מחוץ לעולם העולמי עם תמונה:

שם: דיוויד שו
ארץ המוצא: סקוטלנד
עיסוק: אמן - (מוגבל)
גיל: XXXX
רישיון: XXXX-XXXX-XX
: 0 נזיפות
קוד סינכרון DNA: אוקסויוקס

אמנים מקבלים 4 שנים לכל 10 שנות תרומה .. אז האישור שלי היה אומר אם לא נכה; 'אמן - 2 מונחים'. 2 מונחים מספיקים לעלילה צנועה מאוד .. 4 מונחים מספיקים לעלילה הגונה. מונח אחד הוא genpop. אתה לא צריך לתרום לשום דבר שמשתנה בעולם .. כל עוד מישהו איפשהו נהנה ממה שעשית, זה נחשב כתרומה לתרבות האנושית.

אנשים יכולים לעבוד בכל מקום בעולם שהם אוהבים, כשקיבלתי את הקדנציה השנייה עברתי לניו יורק לכמה שנים .. סצנת אמנות נהדרת! .. כמו גלזגו הייתה פעם כשהייתי צעירה יותר .. להקות, הצגות, עבודות גלריה , עיצוב .. אהבתי את זה באמת. יש לי את החשד אם הייתי הולך לפני הקדנציה השנייה שלי, הם היו תוקעים אותי בג'נופ .. למרות שאני נכה וכל כך פטור .. שהמונח השני הזה סופר הרבה בכבוד, פירושו שלא * פשוט עשית המינימום היחיד *. אז הם נתנו לי דירה גדולה .. זה היה בסדר, ממש אהבתי.

הפקתי שם כמה להקות .. אם מישהו בעשר השנים הקרובות בערך יקנה את האלבומים שלהם זה יתרום לקדנציה השלישית שלי, אבל לא ל -4 שלי, שכן זה מוגבל לקדנציה הקודמת.

מה אם אתה מתגעגע ליעד שלך ??

ובכן, לרוב כוכבי הלכת יש ירחים, זה לא רגיל לפספס את הסימן עד כדי כך .. אבל במקרה של כניסה .. נוכל פשוט לנחות על ירח כוכבי הלכת ..? .. אני מתכוון לחגורת סול יש ארבעה עולמות, די התפשטה, אם השוליים היו גדולים .. אז תעצרו ותחכו לזו הבאה .. זהה לענקי הגז / קרח .. לכדור הארץ .. אני מניח שנוכל לנחות על Hothree .. ?? (בדיחה) .. אבל החמצת יעד במערכת השמש הפנימית אינה מדאיגה .. כי נוכל להמשיך לוונוס או למרקורי .. יבשה, לחשב מחדש, לתדלק .. ולצאת לדרך .. אם זו מערכת השמש החיצונית, היה לנו מספיק דלק כדי להשיג לירח אחד לפחות, אבל אם היינו שופטים את זה וזה לא היה אפשרי, היינו חוזרים לסרס .. אבל .. זה מטופש לחשוב ש"סמל "היה יוצא מ- Ceres בידיעה שאנחנו הולכים לפספס את היעד שלנו ..לא..אם נכנס למערכת הסולארית הפנימית מסרס .. הסיכוי לפספס .. מאדים ואז אדמה .. ואז ונוס ומרקורי .. חייבים להיות בטריליונים לאחד .. ויוצאים למערכת השמש החיצונית .. כמוני אמר לפני .. המערכת הפלנטרית צריכה להיות שם לפני שאנחנו עוזבים ..

איך הם מחזירים את המשאבים לכדור הארץ?

ובכן עברו 80 שנה והמועצה העולמית עדיין מבטיחה 'מג-הרם' .. hehe לא בחיי!

בגזים הם משאירים את הספינה הענקית במסלול נמוך-איש, יש בסיסים סביב החגורה הארקטית, הם שולחים 4 כלי שיט מתואמים כדי לתפס לצינור ענק ואז הם מובילים את הצינור בחזרה לבסיס .. הצינור הוא נמתח במיוחד עם המון נתינה, והספינה מתרוקנת ככה לאורך זמן .. אני חושב שהם * עשויים * למלא את המקומות שלקחו את הגז הטבעי הישן מלפני 100/150 שנה ..  אני לא יודע

עבור מוצקים .. האוקיאנוס השקט הוא נקודת ירידה אידיאלית ... שכן יש כמעט רק מים בחוץ לאורך אלפי מיילים, מים מסוגלים לקיים את המכה של ירידת אלפי טונות של מתכות ומשאבים מוצקים אחרים, בערך שלושה מיילים קוטר, לא קוטר .. אבל מעוצב יותר כמו סירה או כנף, 3 מייל על 1 מייל על 2 מייל, 2 הקילומטרים הוא הכנף הפוגעת לפני השטח כמו סכין .. יש להם מיכלי חמצן ומתנפחים שיורדים פעם אחת הלחץ מגיע לעומק מסוים .. לאחר כשבוע הוא משטף ומוכן לעיבוד .. הולך להוואי ארה"ב או סנדאי, יפן או איסלה גואדלופה, מקסיקו.

אתה לא יכול פשוט להמשיך לירות טיפות שוב ושוב מכיוון שזה גורם להפרעה כזו במים, אז הם עושים 3 בשבוע, אחד לכל מפעל עיבוד .. שמעו שהם עשויים להקים מפעל עיבוד חדש באלסקה או בקוריל, רוסיה .. אבל כולם מנוהלים על ידי המועצה העולמית, ממשלות לא שולטות בהן ואינך יכול לבקר בהן, אסור לאזרחים והשירות, הם קפדניים בנושא.

יש לנו בסיס דלק בצפון סקוטלנד, יש סימנים בכל מקום .. 'להיכנס לאזור הזה, פירושו שייתכן * שתירה בך!' ... אבל יש ממש ליד זה שביל ידידותי, שייקח פשוט אתם ממשיכים לכפר הבא, שכדאי לבקר בו. מצאתי את זה במקרה כשהלכתי לאיבוד ..

אף פעם לא קיימת אי התאמה במניות. מכיוון שהממשלות יודעות כמה הושג מהמקור, כמה הן זכאיות וכמה צריך ללכת לשותפות המניות שלהן ולמועצה העולמית כדי לחלוק עם השאר.

עובד על משהו כמו על גרסה מפושטת כאן ..
20% לאוצרת
5 עד 10% לבן זוג (למשל נגיד גנימד, אין לנו בן זוג אז 0%)
5% תרומה לכל מועצות חברות (סקוטלנד חברה ב -5 מועצות, אז 25%)
5% לארה"ב לשימוש בלונה
3% ל- EAS לשימוש בסרס
תדלוק על מאדים (חינם מכיוון שאנחנו חבר באיחוד. ראה 5% לעיל)
מס כלי רכב רוסי 10% (אבל אנחנו (סקוטלנד) היינו יכולים ללכת עם ספינות האיחוד הקטנות יותר בחינם)
מס השקעות במועצה העולמית 7% (עלויות השקעה וניהול של המועצה העולמית, כולל מדע משלהם)
תרומת המועצה העולמית 20% (הולכת לכל העולם המשותף)
שונות: 10% (במקרה של סקוטלנד .. נותרו לנו כמה, אז אנו מביאים אותו למאוחר יותר)

אנו מקבלים סיליקט מגנימד, שכאשר הוא מפורק הוא מרכיב חשוב בבניית בתים תלת-ממדיים, הכוכב עובר על הדברים די מהר .. אוליבין לקרצף CO2, חיוני לנסיעת שטח .. כי גם אם אנו ממשיכים להזרים חמצן פנימה עדיין צריך לקרצף את ה- CO2! אבקת Ohw ו- Pyroxene, בצבע, ואבקת ציפוי הכלים לעמידות בחום.

ה- TSSA מנהלים שיחות עם המועצה העולמית על טרורפורמציה 'מתחת למים' של Ganymede .. אפילו משחרר דגים לטבע !!

הם לא יקפאו?

אה, לא, הם לא יהיו קרובים לליבה שהיא די טעימה, הם פשוט ישחו עד לעומק שהם נהנים מהטמפרטורה של .. מה זה שעבוד עבורם..אבל אתה יודע מה?
זה לגמרי מזדחל אותי .. אני יודע שזה מטופש, אבל דגים שנמצאים במים שלא טוהרו או מכדור הארץ .. ופשוט להיות ככה בטבע .. זה פשוט מזדחל אותי החוצה. אני לא יודע .. שוב

אולי ברגע שאני אראה את כולם אוכלים אותם, ויהיה בסדר אחרי כמה שנים אנסה ארוחת דגים של גנימד .. אבל עד אז .. לא.
------------------------

* (שזה המקסימום: בני אדם זקוקים למשאבים. זו אמת צלזיוס, לצד אצולת האמונה; זו האמת האולטימטיבית)

* אנו מאכילים את התוספים לאצות, ואז מאכילים את האצות לאורז, ואז אנחנו מאכילים האורז לדגים. (אנו מנקזים את מיכל המים ושותלים את האורז באצות = מאכילים את האצות לאורז)
* (100% מים בלבד לא חומרים מזינים או טעם! .. סיסמת מקספקס במשך 50 שנה!)

* פאלאס היא מושבת עונשין, אבל .. יש לה נמל חלל. Pallas אוצר על ידי התאילנדים, מומחים להבהיל אותך אם תפר את החוק באלימות. בהיותו סקוטי זה אמור להרגיז אותי מעט, עם זאת לכל מדינה חוקים משלה על מה שאינו אלים, ובסופו של דבר השופט (במקרה שלי השופט הסקוטי) מבין את התרבות שלנו. חלק האסירים שלנו בא מרוצחים העוסקים בסמים ... לא כל כך הרבה ג'אנפופ.

* חליפות ה- Mag Venusian הן שחורות .. וכן, אני מתאר לעצמי, השירות מקניט אחד את השני עם אזכורי דארת ויידר .. מצאנו שהצבע אינו מופיע היטב בוונוס מכיוון שקצב השבירה האור
שונה בהרבה ממקומות אחרים במערכת השמש שלנו.

חליפות מג מרקוריות הן עם אור צבע לבן. כדי לשקף חום. בכל מקום אחר, (למעט מאדים שהוא כחול) הוא כתום עד אדום, שכן כתום הוא צבע מאוד נראה.

* לכל גוף חוץ-סולארי יש יציאת חלל .. עם זאת, מערכות של צדק, סטורן, אורנוס .. בסופו של דבר נפטון .. גוף השמש החיצוני הגדול ביותר (ירח) של אותה מערכת יהיה עם נמל חלל 'ראשי' ומותאם. באופן קפדני יותר להשקות נוספות, זה כך שההשקות קרובות יותר ליעדן, ויכולות להשתמש יותר דלק כדי להגיע ליעדים שלהם במהירות רבה יותר. חלק ממפקדי השירות עשויים אפילו להאט את כלי השיט, אם הם חושבים שהם יכולים לגרום לגוף השמש להגיע אליהם מהר יותר .. זה טריגונומטריה בפעולה!

* לדגים לא אכפת מה קורה ומה יש למטה .. חוכמת כוח הכבידה .. בגלל זה קל לשמור על העולם, הם כבר במים, שזה מאוד כמו סביבה בכבידה נמוכה, באופן טבעי.
----------------------
אמת האנושות  

'בני אדם זקוקים למשאבים, לא משנה אם אתה שמאל פוליטי, ימין, מרכז, הפוך, גב קדמי, אם אתה אדם גזעני, אם אתה מאמין באלוהים, אם אתה לא מאמין באלוהים .. בני אדם זקוקים למשאבים.
זו עובדת חיים מדהימה. '

לא ניתן לערער על עובדה זו, והיא נכונה כל כך בלתי ניתנת לייחוס.

-----------------------
עקרונות הרמת השלום

לאורך זמן רב .. שני בני אדם נלחמו..אחרי שראיתי מת אחד .. המחשבה האנושית הראשונה .. זה יכול לקרות לי .. אז האדם הבא שאשתף פעולה איתו ..

פעם היו שני בני אדם .. אדם אחר ראה שהם היו כוחות ביחד והצטרף אליהם, זה המשיך להתרחש עד שהם היו כפר ..

בכל פעם שהם פגשו כפר אחר הם יצאו למלחמה .. אבל בסופו של דבר הם הבינו שהם יכולים להיות משפחה..אז הם הפכו לעיירה ..

העיירות ראו את סיבת השלום והפכו לערים ומדינות .. אבל המדינות היו מטופשות מכדי להבין על מה נלחמו .. עד יום אחד ..

מדינות רבות שיתפו פעולה כדי להשיג משאבים כמעט בלתי מוגבלים .. כך שהעולם לעולם לא יילחם שוב.

----------------------

הסכמים של דיבה על אמת האנושות

דייויד שו. 43 יו. סקוטי.

אמת האנושות  

'בני אדם זקוקים למשאבים, לא משנה אם אתה שמאל פוליטי, ימין, מרכז, הפוך, גב קדמי, אם אתה אדם גזעני, אם אתה מאמין באלוהים, אם אתה לא מאמין באלוהים .. בני אדם זקוקים למשאבים.
זו עובדת חיים מדהימה. '

לא ניתן לערער על עובדה זו, והיא נכונה כל כך בלתי ניתנת לייחוס.

-

אשתדל להמשיך בכך, שכל רעיון שהוצג כאן הוא אמת צלזיוס.

על פוליטיקאים להגן בעיקר על אמונות האנשים שהם מייצגים, שכן החברה עצמה מבוססת על אמונה. כל אדם ואדם על פני כדור הארץ זקוק למשאבים, כך שהפוליטיקאים מייצגים פונקציה של החברה להשגת משאבים מספקים תוך שמירה על אמונות האנשים שהם מייצגים.

לכדור הארץ משאבים מוגבלים. זה הבית שלנו. ככל שבני האדם גדלים במספרם; על כדור הארץ לספק משאבים רבים יותר לקיים בני אדם חדשים אלה.

מערכת השמש כוללת משאבים גדולים ללא ספק, שמספיקים לבני אדם. מים קיימים בשפע שיכולים לספק חמצן ומימן ברגע שהם מתפזרים.

בכל היקום אנו מחפשים חיים אינטליגנטים אחרים. זה נאמר; אנו יודעים שבני אנוש מייצגים תודעה ייחודית במערכת השמש שלנו, כך שבעקבותיה, לכל חיים יש ערך וכל החיים רבים יתקיימו; בלי שאלה.

תפקידם האולטימטיבי של הפוליטיקאים הוא, להשיג משאבים, להגן על התרבות ולהביא חופש לסדר. על פוליטיקאים לספק סדר באמצעות שיטור ושיקום או כליאה.

אז היעדים ברורים:

1. משאבים
2. תרבות
3. חופש בתוך הסדר.

בסופו של דבר כדור הארץ כבר לא יוכל לקיים את האנושות. אפילו מוקדם יותר מכך איכות החיים תחמיר ככל שננסה לקיים את בני האדם שיש לנו.

יש עסקים שמזהמים את כדור הארץ. עם זאת מזהמים אלה, כמו CFC באטמוספרות שונות לא יזהמו אלא ייקלטו. עסקים יכולים לעבור למאדים ולהכניס CFC לאטמוספרה ולהעלות את הטמפרטורה של מאדים. מה שמאפשר להם להמשיך לייצר את מוצריהם, לשלם מס, להשיג רווחים, תוך כדי שיפור האווירה של מאדים למגורים אנושיים.

כדור הארץ שלנו, הירח שלנו, השמש שלנו .. אלה הם כינויים, אהבה אישית לבית שלנו, אבל אם אנחנו ממאדים הירחים הם Deimos ו- Phobos .. בעתיד במקום לבני אדם מרטייים עשוי להיות כינוי למאדים .. כמו אדום או אדום אדום, אבל השם שלו תמיד יהיה 'מאדים'.

שמו הרשמי של כדור הארץ שלנו הוא טרה . שמו הרשמי של ירחנו הוא לונה . שמו הרשמי של השמש שלנו הוא סול ; המערכת שלנו היא 'מערכת הסול'.

במאמר מוסגר .. הייתי מעודד את בעלי החוכמה לקרוא לחגורת האסטרואידים הפנימית; 'חגורת הסול'. מכיוון ש'חגורת האסטרואידים 'רחוקה מאוד לגנרית ויש לה קוצר ראייה מגושם לעתיד.

פשע ועונש

עבריינים שמורחקים מהחברה לא יעלבו שוב בחברה. אך כבני אדם מוסריים עלינו להבדיל בין, נזק לרכוש ופגיעה בחיי אדם.

יש להתייחס לגניבה מכל הסוגים כאל נזק לרכוש וכל כך לא אלים. כל מה שאינו ייחודי ניתן להחליף.

רצח הוא פגיעה בחיי אדם.

אז .. יש פוליטיקאים שטוענים זאת. יש הטוענים כי. לא ניתן להחליף בני אדם שבעבר מתו. זו עובדה.

אני טוענת כי הכוח יינתן לשופטים, אך לא של תרבות אחרת אלא שופט * רק * את התרבות שעליהם נישאו וגדלו ושוכנים בה, שהכוח ניתן לשופטים על עונש מאסר על ידי כריית משאבים בין-קוטביים לשלם לא רק על חייהם שלהם אלא כדי לדאוג לבני אדם.

מעולם לא ניתן היה לתכנן בריחה מהכלא. החלל עוין מדי. בריחה פירושה מוות.

חיי אדם הם מעבר לכל מידה. פגיעה ברכוש לעולם לא תביא למוות.

עניינים שיש לשפוט:
מתמודדים עם נרקוטים .. האם הם הביאו למוות?
מוות בניאוף .. האם הרצח היה פשע של תשוקה?
ניאוף ... האם בן הזוג סבל, האם זה הרס משפחה?
נזק סביבתי .. מישהו מת? האם יש לכלוא את הדירקטוריון בגין התנהגות שגויה המובילה לפגיעה בחיי אדם?

משאבים ויוקרה

מה בני האדם דורשים?
משאבים ויוקרה, אילו משאבים דרושים בני אדם וכיצד הם מונעים להשיג משאבים ולספק שירותים לבני אדם אחרים ברגע שיש להם את כל המשאב המסופק להם?

בני אדם דורשים:
הזנה והידרציה
חום ובגדים
ארץ
דיור (מספיק לגדל ילדים רבים)
היגיינת אנרגיה / חשמל
רפואי / שיניים
חינוך
הובלות
חירות בתנועה, בעבודה ובמגורים


אספקת דברים אלה אינה הצעה קלה. דרושה חברה שלמה בכדי לספק איכות חיים גבוהה לבני אדם.

בני אדם חושקים ביוקרה במחשבה שהחברה שלהם מעריכה אותם. זה לא חוק מוחלט, אלא פיתוי של אלמוות לזכרו. יוקרה מספקת דבר כזה. להיות מוערך מאוד בשדה תוך כדי חי ונזכר פעם מת.

על החברה לספק פרס תוך מתן כל הדרוש לנוחות האדם. התגמול חייב להיות חירות גדולה יותר בתמורה לעבודה.

אני מציע שאנו בני האדם עובדים 'מונחים' .. מונח הוא 4 שנים. יש לתכנן מערכת יוקרה כדי לתת תגמול ראוי.

לא צריך להתגמל על כוונה, לא כזאת לשבח או למריטריטוקרטיה. לא להעניש את מי שלא יכול .. אלא תמיד לתגמל את מי שכן . אם יש לך הסמכה בתחום ורודף תחום זה .. זה מקצוע. לא צריך להיות משנה מה התחום הזה ... דבוק בחנית חנית לאוצר מוזיאון פרטי. אם יש לך תואר ורדפת אותו כמקצוע .. אתה מקבל קדנציה לכל 4 שנים. בחברה אנשים עצמם יחליטו מה הם חושבים על התנאים של אנשים אחרים ..

יש לי תואר מקצועי בהנדסת סאונד והפקת מוזיקה. עבודה באומנויות היא תמיד קשה למצוא עבודה קבועה וטמפרמנט האמן פירושו שלוקח זמן רב יותר לעיכול לפני שנשתף אותנו. הייתי אומר עבור אמנים יש להציב דרישה חברתית קלילה יותר להוכחת עבודה אך הריון ארוך יותר לכל הקדנציה. אני מציע 10 שנים. האומנויות אינן מקצוע מסוכן, אין זה סביר שהאדם ימות לפני שישלים לא מעט קדנציות.

מהן המתנות הגדולות ביותר שהפוליטיקאים יכולים לספק לנו?

תשובה: כמה שיותר ילדים שאנחנו רוצים, מחיה לילדים האמורים וחירות מרבית בחברה.

כסף צריך עדיין להתקיים מכיוון שהוא מביא איכות אנושית של סחר והסחר מביא שלום. אבל שום אדם לא צריך להיות תחת איום .. לאיים על בני אדם זה לעורר מלחמה.

עלינו להוציא איום מהמשוואה, אך עדיין לשמור על החברה, אנו עושים זאת באופן בו אנו מבנים תגמול. אם נאמר למישהו שהוא לא יכול לנסוע למאדים אלא אם כן הם סיפקו לראשונה לפחות קדנציה אחת, הם לא יכולים לקבל אישור 'מחוץ לעולם' והם רוצים ללכת לגוף בין-קוטבי אחר, הכונן שהם חשים * עשוי * להאיץ אותם ל לעבוד לפחות קדנציה אחת.

אני רוצה להשתמש במילים שקל יותר לתקשר, אני רוצה לומר; יש לנו * כמעט * משאבים בלתי מוגבלים; ייקח אלפי ואלפי שנים למצות את המשאבים האלה אפילו עם אוכלוסייה מוגזמת. אז כשאני אומר 'כמעט ללא הגבלה', לזה אני מתכוון.

יש לנו מספיק משאבים במערכת השמש שבני אדם יכולים לחיות באיכות חיים גבוהה, כל אחד ואחת ללא איום מוות או איום חירות או איום מלחמה.

בני אנוש ככל שהעובדות סופקו עד כה, הם היצורים המודעים לחלוטין ביקום .. ככל שידוע לנו. כל אדם הוא יקר. עלינו לאפשר לבני אדם שאינם תורמים לחברה להמשיך את חייהם. אנו לא מתגמלים התנהגות כזו אך איננו מענישים אותה גם באיום של שלילת צרכים.

לבני אדם צריכה להיות הזכות * לאיכות חיים גבוהה ותוחלת חיים ארוכה מאוד. כל אדם. ללא יוצא מן הכלל.

רק מי שמסכן את החיים צריך לסכן את חייהם. רק מי שמסכן את החירות צריך לסכן את חירותו.

אחד ישן, אחד חדש.

הרעיון של 'צבא' או 'חיל הים' או 'חיל האוויר' מיושן בשנייה שיש לנו גישה למשאבים כמעט בלתי מוגבלים. האנשים הפטריוטים האמיצים הללו עדיין יתקיימו כשכבה של החברה העתידית, עם זאת תפקידם להגן על ארצם ועל ידי פוליטיקאים רשעים ירוויח משאבים רק שרק המדינה שלהם צריכה להסתיים.

בעבר המלחמה הייתה כלי להשגת משאבים ולסיום בשלום. זה עולה על חיי אדם.

כחבר בשירות שלנו, אתה צריך להתעב ממלחמה .. מדוע? מכיוון שמלחמה מסיימת את השלום, מטרת הסיום של כל חייל היא שלום, אך על ידי מתן משאבים כמעט בלתי מוגבלים לאף פוליטיקאי לעולם לא יהיה התירוץ לדרוש מלחמה עם מדינה אחרת.

אם כן, מבחינה הגיונית יוצא ששירות אחיד בשליטת גוף עולמי אחד יביא לסיום המלחמה. כל גיוס יהיה לשירות ולאף מדינה לא תהיה צבא משלה ולכן היא לא יכולה לצאת למלחמה.

לכל אחד מהשירות נלמד המנהלים הבאים:
1. מלחמה היא ביטוי עתיק תועלת של אגו במחיר חיי אדם.
2. מלחמה פירושה הכחדה של המין האנושי, מכיוון שככל שמלחמה מתפקדת להשיג משאבים, אנו נמשיך להשתמש במלחמה כשיטה להשיג משאבים וכך לעולם לא נצא מכוכב הלכת הזה.
כלי נשק של מלחמה בכוכב הלכת עלולים להרוג את כלל האוכלוסייה האנושית וזה יסלים עם ההבנה הטובה יותר של האדם את המדע בסופו של דבר באמצעות טעות אנוש ויהירות אנו נהרוס את עצמנו, זה בלתי נמנע.
3. בני אדם שהורגים בני אדם אינם נכונים. אני מאמין בהשגחה אלוהית. אני יודע כרגע על שום פוליטיקאים שהם 'אלוהיים'. אף חייל לא רוצה * להרוג מישהו. הם * אוהבים * להגן ולשמור על אורח חייהם.
4. אם נאמר לאדם שירות להיות צייתני לפוליטיקאי .. לא משנה שפוליטיקאים ידרגו, השירות חייב לא לציית לפוליטיקאי הזה, ואני אסביר מדוע כאן:

פוליטיקאים כבר לא אחראים עליכם, הרשו למועצה העולמית המפעילה את השירות להוציא את הוראותיכם והוראותיכם. בהאזנה לפוליטיקאי אתה מסתכן בסיום שלום עולמי. זה פשוט לוקח שירות אחד .. אדם אחד מקבל החלטה להקשיב לפוליטיקאי ורגע אחר כך .. מיליון מיליון אנשים מתים, עקורים, גוססים, חולים, ילדים מוזנים בתת תזונה .. כי שירות בודד אחד היה מספיק מטופש כדי לציית פוליטיקאי.

מלחמה מיושנת. מדוע פוליטיקאי מוציא לך הוראות?

האם היא תרוויח יותר משאבים למין האנושי וכך תביא יותר שלום? לא.
תן למשטרה ולמערכת המשפט להתמודד עם מי שאינו מציית לחוקים שלך ובמדינות אחרות המשטרה שלהם תעסוק במי שלא מציית לחוקים שלהם.

האמרה אומרת: לא השולחן שלי, לא הבעיה שלי.

למועצה העולמית יש רק שליטה על השירות כל עוד הם שומרים על שלום עולמי. כל עוד הם מאפשרים לספק משאבים לכולם. אפילו שירות אחד יכול היה להפיל את המועצה העולמית ביום אחד על ידי ציות לפוליטיקאי.

המועצה העולמית אינה כשירה למטרה אם:
1. הם לא שומרים על שלום.
2. הם אינם מספקים ניהול והפצה מספיק של משאבים.
3. הם אינם מספקים חירות בגבולות החברה והתרבות המקומית.

מלחמה מיושנת. מדוע אתה מתבקש להרוג מישהו?

תפקידו של השירות הוא להגן על בני אדם, להשיג משאבים בין-קוטביים לשמירה על שלום עולמי.

תפקיד השירות אינו להרוג אף אחד. השירות * עשוי * להיות חמוש כאמצעי זהירות קיצוני כדי למנוע מאנשים בשדות החלל לפעול באופן מוזר.

אתה יכול להיות מהנדס, ביטחון, רפואי .. אם אתה בטוח, התפקיד שלך הוא פשוט להפסיק התנהגות אידיוטית במרחב ובגופים אינטרסולריים. אזורים אזרחיים צריכים להיות די 'הוכיחו אידיוטים', ללא שום דבר שהם יכולים לגעת בהם בכדי לגרום לבעיות.

ולבסוף..

ניתן לסכם את הערך של האנושות כגזע של יצורים כך: אם נישאר על הסלע הזה, נלחם על הסלע הזה .. ונמות על הסלע הזה. אולי בכלל לא היינו שווים את זה.

אם אנו מעריכים חיים על ידי הערכת זה לזה ומתפשטים על מערכת השמש שלנו ובסופו של דבר הכוכבים .. אז אולי היינו.

דייבה

---------------


עוד כיף לחלום בהקיץ בשנת 2130 ..

אנושי משנת 2019: איך הייתה החוויה שלך במאדים כאזרחית?

ובכן שלה .. הממ .. לאן שאתה הולך * מתחת * מעט שלך, אה יש * דלתות שאתה יכול לצאת אל המדרכה (אין כבישים בכיפות) .. הם בעיקר למטרות דקורטיביות, כל בניין כ קומה 1, אבל אתה לא משתמש בזה, אתה משתמש ברצפה למטה .. בניינים לא עולים על מאדים, הם יורדים לאדמה.
אז זה הולך: קומה 1. קומה -1B. קומה -2. קומה -3. קומה -4. בחדרים חלונות פו במרחק של כ -10 מטרים כדי ליצור חיצוני מזויף (המשמש גם כמפלט אש) .. הממ ונוס .. ככל שקרינה נוגה ונוס היא סופר בטוחה מכיוון שאנחנו תמיד פונות הרחק מהשמש ... מאדים אתה צריך לסחוב עופרת בריולי אם אתה רוצה לצאת מחוץ לבניינים ..

אנושי משנת 2019: ספר לי עוד על ונוס .. היית כמה פעמים?

אה, כן המון פעמים .. כמוזה זה חיוני. אתה * צריך * את החוויה הזו .. זה חלק מהקריטריונים הסופיים להכנסת התואר שלך .. ומכיוון שהשלי שלי הוא מקצועי, לא הייתה שום שאלה, * הייתי * צריך לעשות את זה .. בסוף הקורס זה היה רק ​​עשרה מאיתנו.

הקריטריונים היו .. הייתי צריך להפיק להקה חיה (כולל הנדסת סאונד) והייתי צריך למצוא להקה במועצה העולמית 'WC Arts' .. המקבילה שלהם ל'אקורד '.. זה אתר שידוכים עבור מפיקים ולהקות .. ובאופן כללי מוסואים מהווים שידוכים מסוגים שונים .. הייתי צריך למצוא להקה עם דירוג אישור 3.5 ומעלה / דירוג מכירה .. דיברתי עם הזמרת של להקה מסוימת כבר כמה חודשים לפני שהתכוננתי .. היא הייתה * סופר * עצבנית .. אבל הראיתי לה את התזה שלי על תולדות המוזיקה 1900 עד 2106 .. והיא הצטננה מיד. הייתי רק בת 19.

הלהקה האחרת .. טוב .. הגעתי לוונוס והתארחתי במלון הנושא הישן הזה של שנות השבעים שמועצה העולמית בבעלותה .. הרוסים עדיין מנהלים את זה, זה היה קצת מטומטם אבל היה לה קסם .. הגעתי לוונוס וללהקה שהייתי אמור להנדס לאירוע החי .. הזמרת נקלעה לריב עם הגיטריסט .. הם היו להקת פאנק-טראש-היברידית (רוסית) .. כנראה שהגיטריסט ישן עם החברה הזמרת או משהו .. הייתי מרוט. ניגשתי לסיפון העליון והשתכרתי קצת.

שעתיים אחר כך הגיטריסט יוצר איתי קשר ואומר שהוא דיבר עם שאר הלהקה והם מפטרים את הזמר .. הייתי כמו 'בשום פנים ואופן ..' אז התקשרתי לזמר וקפצתי על האקורד לראות מי בסביבה .. הלהקה של פליסיס הייתה כמובן על אקורד .. אז .. תפסתי את איוואן המתופף שלהם וכמה הציצים האחרים וקיבלתי את הכל .. ההזמנה הייתה על שמי כל כך .. קשה. אין הסכמה; אין קונצרט.

זה הסתדר לא רע .. וקיבלתי נציג מצוין והסיפור שלי מסופר על אקורד, אני עדיין אוהב לייק לזה; 24 שנה אחר כך. איוון עדיין עם הלהקה של פליסיטי .. אף אחד לא הונפה, אבל הוא מתופף גם ללהקה של קני .. פליסיטי שמע את הסיפור ונותן לי כבוד סופר לזה. אני חושבת שהיא די קיבלה אותי אחרי זה .. אבל יש לה חבר, אז תראי כבוד.

עוזר מראיין מתערב: פליסיטי? .. האם אתה מתכוון לפליסיטי קייל מלוחמים משוטטים ??

כן .. אתה מכיר WW? משיכה גדולה ביום, אבל זה היה שני אלבומים לפני בשנת 2106 .. היה להם הלהיט הגדול שלהם בינואר 2108. היה כל כך גאה בשבילם. האלבום שלהם משנת 2106 .. אתה יודע את זה?

עוזר מראיין: ארם .. לא כל כך אבל אני זוכר שהאזנתי לזה .. זה באמת הכניס אותם לכיוון יותר רוק-היברידי .. אהבתי את זה ..

זאת הייתי אני .. היי.

עוזר מראיין: הפקת את זה ??

כן .. בגיל 19

בשל אופי האומנויות, קיבלתי את האישור החופשי שלי 6 חודשים אחר כך, בדקתי את WC Arts וכבר היה לי זיכוי שמחכה לקדנציה הראשונה שלי .. כל כך גאה! אבל ידעתי שעברו 10 שנים לפני האיסוף. מכיוון שלא היה לי עדיין את התואר היה לי אישור זמני של שבועיים; כאילו כל אחד מהשירותים נראה מסתכל עלי וצוחק .. ואז קוראים לי 'תינוק חלל'.

אני עדיין יודע לומר 'תינוק חלל' ברוסית .. kosmicheskiy zelenyy rebenok

מכירים את הלהקה של קני?

עוזר מראיין: קני מי?

קני קילינר מ'רוצה על כוכב '.

עוזר מראיין: אה .. כן, לא להקה ענקית אבל אחותי הגדולה אוהבת אותם.

כן, הפקתי עבורו כמה אלבומים כשהייתי בניו יורק במשך כמה שנים. זה היה בסדר. אמרתי לקני שהמזל שלי לא היה פאנק פאש .. אלא רוק-היברידי-אלקטרוניקה .. אבל הוא התעקש שנתן לזה תפס .. קיבל דירוג 3.0 לאלבום הראשון .. לא רע .. לא נהדר אבל לא רע. האלבום השני היה חומר הסולו שלו .. קיבל דירוג 3.9 אישור ששיחקתי בחלק מהקטעים .. עזר להלחין חלק ממנו.

עוזר מראיין: זה האלבום האהוב עליה / שלו ..

דברים טובים. לפעמים אני מקשיב ל"התמודד עם הגאות ". זה היה מונח שני נהדר, כשהוא מופיע ברשומה הסופית שלי כשאני מגיש בקשה למגרש, הם יתנו לי קרדיט נוסף על אותו דירוג / מכירות. גבר .. אני בקדנציה השלישית שלי עכשיו, הקרדיטים שלי על אותה עבודה הראו .. קיבלתי סל מתנה מהמועצה העולמית .. זה היה מגניב. מאפינס וכמה אוזניות אלחוטיות סופר יקרות ובקבוק סינגל מאלט ..


אנושי משנת 2019: האם נוכל לחזור למסלול בבקשה? כיצד משפיעה הקרינה על אלו שנמצאים בלונה; הירח שלנו?

אה כן. Righto..erm .. לא יותר מדי .. יש לנו לוחות עופרת המקיפים את הכיפות .. מערכת הפאנלים הראשונה בעובי של סנטימטר, משתלבים זה בזה ליד בצורה מושלמת, אבל יש פערים, שאותה מתקן הקבוצה השנייה של לוחות העופרת, הפעם בעובי 3 סנטימטרים וחצי מרווח יש עוד הרבה שכבות של לוחות עופרת שעוברים עד מטר וחצי ועושים איגלו של הגנה על עופרת .. החלק החיצוני שחור ולבן .. מכיוון שהעופרת שחורה וצבע הפירוקסן צריך להיות לבן .. יש לכסות את הצד הפונה לנמל החלל בצבע עמיד בחום כדי להמריא ונחת .. הצד השני לא. הוא לבן כך שנוכל לראות בקלות את מצב הצבע וכמה הולך לאיבוד .. להוביל עם נקודת התכה נמוכה מאוד.

אני מעז לומר אפילו עם הצבע .. קרוב ככל הנראה למיזוג עד עכשיו.

איך מישהו רואה בחוץ?

HAHA .. לראות 'בחוץ' זה מותרות שהכי טוב לעשות עם צגים! זאת אומרת שהייתי מופתע כל כך שלסרס יש סיפון התצפית .. בטוח שזה זכוכית טיטניום אבל וואו!

בימים עברו אפילו לחליפות חלל היו מגן זכוכית ... אדם שזו הייתה מערכת מטומטמת להגנה מפני קרינה! תן למצלמה לעשות את העבודה! בעוד שמאחורי 6 אינץ 'מפלדת מחוזק טיטניום ועופרת .. זה לא כאילו החליפות שוקלות שום דבר בחלל .. כוח הכבידה היחיד בטוח שזה יכול להיות מעייף .. אבל אני אעשה עבודה טובה על קרינת השמש בכל יום!

בימינו .. יש לנו את מג-חליפות עם ציפוי מחוזק אך מתאים בצורה שלהם .. לקסדה אין מגן ... יש לך את זה או שאתה מוריד אותה. המצלמה מזינה תמונה לקסדה המעניקה לך ראיה של 270 מעלות. כמו גם AR HUD .. פשוט דברו עם HUD וזה יעשה מה שאתה רוצה.

זה אותו דבר במתחם הלונה ספייספורט .. כל המתקן הוא בערך..קילומטר מעגל? אבל חלק משמעותי מזה הוא מיגון הקרינה .. כמו שאמרתי בעיקרון; לוחות עופרת בעובי מסיבי ואז צבע פירוקסן כדי להפוך את העופרת לקצת יותר עמידה בחום. זה איגלו עטוף..לא חלונות. אין כוס מבחוץ. אפילו הדלת שאתה נכנס היא גוש עופרת מוצק בערך .. עובי 10 מטר? 20ft?

אבל בפנים .. לא היית יודע. יש חלונות מבחוץ בכל מקום וחלון ראשי ענק ליציאות / טרקלין ההגעה .. זו חזית, אבל כל כך כל כך טוב שאתה לא יכול להבין את ההבדל. אני מתכוון שזה לא כמו מלונות תת קרקעיים של מאדים שבהם אתה יכול לשבור את החלון ולטפס לחלל שבין .. לא, לונה אין 'חלל אמצע' .. זה הסיכוך המוביל ואז מנטר ואז החזית של נמל החלל הפנימי, רשת של מצלמות ממוקמות מהוות הזנה חיה של חוץ .. 1: 1 ייצוג אמיתי של איך היה נראה המקום בזכוכית .. אבל בלי הקרינה!

היי .. למעשה .. היה המקרה המפורסם של אותו איש שירות בשנות ה 2070 .. הוא תקע את המסכים כדי להראות את ההזנה אבל גם להראות שגודזילה תוקפת את שטח החלל .. האההה .. הוא * כל כך * פוטר ! האמריקאים נאלצו לפרסם התנצלות רשמית בחדשות .. כולם חשבו שזה מצחיק .. המועצה העולמית התלהמה מהמחשבה שהוא יכול היה להרוג את כולם בנמל לונה בגלל פאניקה. נקודה הוגנת. אבל .. זה היה מטורף לראות את הסרטון! אף אחד לא נפגע אגב .. מלבד אותו איש שירות .. אני שומע את כל השירותים האחרים של לונה באותה תקופה התחילו לבעוט בו בבלתי ניתנים להזדמנות .. שירות = גם סוער.

לונה ספייספורט עצמה היא גם מסיבית .. סופר מסיבית ולא .. הרשו לי להסביר ..

אפילו שיש לנו קטע תת קרקעי ענק ומעלה הוא כקילומטר מעגל .. גדול .. ואני מתכוון לחלק גדול מזה הוא מחסן האחסון. כן זה נבנה במכתש כדי ליצור את האיגלו ואנחנו אפילו חפרנו עמוק יותר כדי להגיע לקרח .. אבל מכיוון שלונה צריכה כל כך הרבה משאבים בגלל שהיא לא נמצאת בטרה .. היא צריכה לאגור * הכל * .. לא רק גם מכונות האוטומט שבטרקלין! *הכל*.

וואו!

כן המועצה העולמית שלחה 'חבילות' רגילות.

האם אי פעם היית על פני השטח של מקום כלשהו .. הזכרת נסיעה באגי בגנימד ..

כן .. הייתי על פני מאדים .. אסור לאזרחים על שטח הירח, סיבות שונות .. קרינה, אבטחת משאבים בבניית ספינות, החזרת אבטחת משאבים, עד כמה פני השטח של הירח .. אבל מאדים נראה באותה מידה כעוינות והייתי על פני מאדים .. אני פשוט חושב שהאמריקאים פשוט לא רוצים שמישהו יסקר את החומר שלהם .. ואני חושב שזה מספיק הוגן.

במאדים .. הלכנו לטייל למערה סמוכה .. מערכת מערות .. אני אומר 'מערכת' .. אבל זה היה קטנטן. לקחנו באגי עם תריסר ראד ראולי שהיו 4 מאיתנו .. פגשתי אותם מחוץ למקום ההשכרה באגי בו כולנו עמדנו כמו תרנגולות תוהות אם עלינו להעסיק אחת .. ילדה אחת אמרה לי 'גבר שאנחנו חייבים להסתכל כמו נובס "אז אמרתי בסקוטים .." נו נו בואו בואו בסטייל בסגנון .. היי, אתם שני לא יבואו טה? '.. יכולתי לומר שהיא לא ילדה מרטינית כי לא הייתה לה איפור ושיער .. היא הייתה מכדור הארץ כמונו ..

אז תפסנו שתי ברולי ראד כל אחת מהכרכרה .. ולתוך המערה. שחור בגודל אבל החליפות היו בעלות ראיית לילה שה- AR כיבר מחדש למקום לאחר ש- "אורות וירטואליים" של Augmented Reality, זה נתן למקום את הפלטה הצבעונית הנכונה בגלל היותו חליפת מאדים של מאדים .. ביליתי .. idk חצי שעה הסתובב ... נראה די דומה למערות של כדור הארץ .. ואז חזרה לסטרדוסט סיטי. זה היה בסדר. מעט משעמם אבל יחד עם זאת 100% שמחים שעשיתי את זה בשביל החוויה!

'העולם שקופץ' סביב צדק היה די מגניב .. והבחור הזה בגנימד הוא הכיר את הדברים שלו! מערכת השמש החיצונית Mag-Suits די שונה מהפנימיות .. אלה ונוס די ייחודיות, אין להם מעטפת חיצונית קשה אלא אם כן אתה שירות .. הם צריכים את זה עבור Jetpack. כולם חשבו שיהיה טיסה אזרחית בוונוס .. לא! בלגן שווה למוות .. אבל השירות זקוק להם כדי להתמצא.

איך נראים מג-חליפות שונות?

ובכן .. המעטפות החיצוניות של מערכת השמש החיצוניות די עבות, אך אינך שם לב לכך יותר מדי שכן שוקלים פחות. יש להם סלילי חימום בכל מקום בפנים .. כשאני הלכתי עם אותו טיול באגי, לא היה אכפת לו לנקודה .. מתיז לתוך שלוליות החמצן וכל מה שזה היה עצרת עפר, שאלתי אותו בסקוטים או בשלוליות האלה לא חליפות צבאיות משומשות של hærm yon? ' .. לשאול אם השלוליות יפגעו בחליפות .. אבל הוא השיב ב"נוט של סקוטים "! ays בקרוב aits את gits נוזלים קרוב tee אתם stead'yt aweready שלהם tæ להרתיח להתאדות, wance iyt משאיל to you iyt cannæ להילחם בחליפות החום ... wan או 'הסיבות אה לנסוע sa iys מהר .. אם wi להפסיק wi יכול להמיס את פני השטח של 'גיטה תקועה' .. פגש כמה אחים איריים בגנימד בבר באראס .. יש בדיחה רצה שאומרים לנו סקוטים 'זה היה צריך להיות עולמנו! ' hehe .. כי 'Ganymede' נשמע כמו שם אירי של עיר.

המשכתי לכל ההפלגות והסיורים אחרי זה .. לפני שהייתי קצת עצבני. נסעתי לקליסטו, הסקנדינבים היו אנשים ידידותיים ומגניבים .. אבל לסקוטים יש דם סקנדינבי, אנחנו קשורים לנורבגים, אה ואיסלנדים. הרגשתי נחמד אבל הם כנראה כאלה לכולם. קליסטו דומה מאוד לגנימד להיות כנה .. יש בו כמה מערות מאוד קלות עם מים נוזלייםבהם .. טסנו במטוס סילון, לא נכנסנו פנימה אבל מדריך הטיולים הזכיר אותם. אסור לאזרחים בקרבתם עד שהם יבינו מה ההיפוך קורה שם .. לפי כל הזכויות זה צריך להקפיא. זה לא. לקח כשעה לעשות את כל קליסטו .. ואז לקניות ב- 'Sentraal' .. היו להם כמה משחקי וידאו נמוכים G שלא ראיתי יותר מדי כאלה, זה היה בבר .. זה היה 5 נקודות זכות ליטר סיידר .. לסיידר עשוי בוט! יקר!

ואז לאירופה, זה אוצר במשותף על ידי הרוסים והסינים עכשיו .. אבל זה דבר חדש, עד 2111 הוא אוצר על ידי האומות המאוחדות ... אבל הם חבורה מוזרה, לא בהתנהלות אישית, אלא כלכלית. מאז שנות החמישים של המאה העשרים באופן קבוע הגיוס מימון ואז פתאום משיכת מימון ... נראה שהם לא היו 100% על הרעיון לאצור. בשנת 2108 הוגשה תביעה כי הם לא הרוויחו מספיק משאבים מאירופה כדי להמשיך באוצרותם. ההחלטה חזרה מהמועצה העולמית שהיא נכונה. המם את כולם .. לא לחכות .. לא הדהים אף אחד. כשאתה נוסע לאירופה .. זה נושא ערבי מאוד, אבל אז כל השירות הוא רוסי וסיני .. תערובת תרבות שם. ראיתי את אחת הספינות הגדולות הסיניות / רוסיות מרקורי..זה נכנס לתחנת העגינה מעל התקורה .. זה MASSIVE, צפינו בזה שמפיל את הסוללות הענקיות אחת אחת .. לאזרחים אסור לנסוע למרקורי, סיבות מובנות .. כלומר, כמו שאמרתי אם היית תקוע .. כן אתה יכול לנחות ולתדלק, אבל זה קפטן שירות שעושה את זה.

הסינית שלי נוראית .. והסינים אינם יכולים לדבר הרבה אנגלית (שלא לדבר על סקוטים), אבל יש הרשמות לפנטום אוניברסלי. נשמע אגוזים אבל זה עובד נהדר. כמו .. לתפוס את הבטן ביד אחת, להכין אגרוף ביד השנייה ולהנהה פירושו 'אני זקוק בדחיפות לשירותים .. בבקשה איפה זה?'. יש תיאור של זה על השלט עם כמה שפות מתחתיו.

אהבתי את אירופה .. הכל עצום. הסינים באמת שדרגו את המקום .. הרוסים סיפקו להם את הספינות החדשות בחינם כדי שיוכלו להשיג את כל המשאבים שלא הושגו קודם לכן, במהירות.

הלאה ליו ..

חליפות איו מג הן ססגוניות כתומות בשחור לבן .. הן מתחילות לבנות ואז הדברים קרים יותר ככל שהן הולכות כתומות וסוף סוף שחור .. זה בגלל ש- Io די חם למערכת השמש החיצונית. למרבה הצער אסור היה לנו על השטח באותו יום .. הייתה איזשהו חפירת אנרגיה .. לא ממש הבנתי מה אמר הטייס של רחפת הרחוב שלנו .. או שלא הקשבתי בגלל הצפייה בפלומות בחוץ. מלאכות רחיפה של Io הן הישג של גאונות הנדסית וכימית, אין לה מנוע מתחת אלא תערובת של כימיקלים שעושים .. הרבה דברים שאני לא ממש מבין .. אני לעתים קרובות מדמיינת שזה כמו כלי השמיים הוונציאני .. אבל נסו לומר בקול רם וכ כעשרה אנשים יבואו משום מקום כדי לתקן אתכם. רחפת הרחבים הגדולה הייתה אמורה לעגון והיינו אמורים להמשיך אל סדרי ה- Io,החלקים הם סדרה של חלקים גבוהים עם גשרים סמוכים .. מרוחקים * רק * מהסכום הנכון שאתה לא מתיז. (חזרתי כמה שבועות אחר כך ועשיתי את זה .. היה כיף מצוין!) .. אבל אכפת לך יכולתי לראות כמה חם היו הרי הגעש האלה .. 1 התזת = מוות.

הגרמנית אוצרת את האי לאיאו. הם המציאו את טכנולוגיית הרחפות של Io .. בתור סקוטי .. אני חייב לומר .. זה היה הישג של גאונות. אין ספק. כבוד.

אני לא מבין .. מה זה עושה?

ובכן, מהבנתי המצומצמת ביותר ... כשאנחנו 'צפים' סביב, האינסטלרטים פוגעים בתחתית המלאכה, זה פוגע בכימיקלים הנזכרים לעיל, הופך את המאגמה לגז ואז ממיר את הגז הקל יותר מהגז שמסביב מעניק לנו הרמה, החלק האחורי של כלי השיט נפלט כנוזל קר קפוא שהופך מיד לקרח כשהוא פוגע על פני השטח. החום מופק והופך לאנרגיה להנעת המלאכה .. אבל הרבה יותר קורה. על פני השטח בגשרים השבילים האטמוספירה דו תחמוצת הגופרית, אבל האצבעות עצומות, אנחנו לא נמצאים בקרבת האווירה כשאנחנו חוצים ... זה כמו לטוס לידך, חוץ מזה שאתה צועד על פני גשר ... זה אגוזים! חה חה


וואו!

כיצד השירות מגדיר את עצמם בעולם כה עוין ועוין? אני מתכוון שהם לא יידעו את הסכנות שנמצאות בזה עד שהם חוו את זה .. אה! שאלתי את עצמי מתי תגיע לזה.




אוקיי אז היה לנו מצב כבר מזמן..ה EAS (Aerospace Aerospace) החליט שהמשטח של קרס זר מדי עוין מדי (קר מדי ומוקרן לאותו זמן) .. ובכן האנגלים החליטו ליצור רובוטים .. רובוטים קטנים בזמן שה (אז האסטרונאוטים / השירות המוקדם) היו ב'תאי שינה 'עם נוף לחלום צלול שנשלט על ידי אור .. זה היה רעיון אגוזי, אבל לומר שהוא הפך לגרעין לקולוניזציה קיצונית. הטכניקה הושלמה במהירות והאנגלים פרסמו התנצלות רשמית .. באופן מפתיע הם קיבלו לשמור על סרס, אבל זו הייתה תקופה אחרת אז .. ומאז הם עשו עבודה טובה. עכשיו מה שאני הולך לחלוק די מסווג עם השירות ואני לא יודע * הרבה * על זה אבל ..



השקת השירות חב ... חב הוא כלי שיט קטן, אולי 12 שירות? לכל אחד מהם חדר ומעבדה משלהם .. אבל גם חדר גלגולים משלהם. אווטרים פונדקאיים. מפריע : חכה! מה קרה בטכנולוגיה .. קרה משהו? ארם .. אתה יודע שהכלל הבלתי-מדובר הוא אחד של להיות אנושיים; לא מתעסקים עם הסדר הטבעי של הדברים?





כן.,. הם התעסקו בשינה. אחרי שנתיים .. הצוות השתגע והחל לקרוע אחד את השני זה מזה. הם פשוט איבדו את זה כששיגור צוות ההחלפה נכשל .. כך שהמתח בשילוב עם לחץ השינה המוזר והיותנו בחלק נידח (אז) של מערכת השמש שלנו .. הם פיצחו והחלו לעשות דברים מוזרים. כשהצוות המחליף הגיע זה היה .. לא נעים בלשון המעטה .. רק צעירה אחת שרדה, אבל היא הייתה מצולקת לכל החיים עם מה שהיא ראתה. כל זה מוביל ל"יזמת ההנחיה של המועצה העולמית 2051 ": יש לצפות לבני אדם להיות בני אדם. לחות. לאכול.שינה.לפנות. ארבעת הדברים הללו הם אנושיים בלתי ניתנים לסתירה ואינם ניתנים להתרסה.





צור כל הפרעה בארבע הדרישות הללו ואינך ראוי להיות בחלל. Soo ... משימות ראשוניות שאין להן תמיכה משלימה מתאימה, כמו אלה שהגיעו לאורנוס ואוברון .. אני אסביר במעט יותר פירוט: אז הספינה הראשית תפעל כמו תחנת חלל המסתובבת בצד האפל / כהה ביותר מקום של אורנוס, באמצעות אורנוס כמגן עבור קרינת שמש .. אז הם ישלחו למטה מזל"טים בועה כדי אוברון ופעם הם בוחרים מיקום, הם ישלחו למטה ארבעה מגנטים מסיביים שיש עריסת מרכז .. tbh חלק זה דברים שאני לא אמור לדעת, קפטן השירות הרוסי בדימוס אמר לי כמה דברים, אני לא בטוח לחלוק את זה .. אבל מכיוון שאתה מטייל בזמן אני מניח שזה בסדר ..







העריסה היא צורת כדור חלולה והקישור בספינה מעוצב כמו כדור .. הם יורים את הקשור בעריסה, יש להם עכשיו דבר הרם * מטומטם *, הכל נעשה באמצעות מגנטים אלקטרוניים..הם שולחים עכשיו במורד הסוואטות הפונדקאיות בתוך תרמילי 'הפרחים' .. זה מכיוון שכאשר הוא נפתח על גבי הכדור הוא נראה כמו צמח / פרח .. ל 'עלי הכותרת' יש בלמי דיסק במרכז כשהם סגורים כדי להאט את התרמיל. כאשר הם נפתחים הם הופכים לגשרי נחיתה. ברגע שיש idk .. 6 אווטרים על פני השטח, בספינה שמעל 6 אנשים נמצאים בתאי AVR (Augmented Real Reality) רגילים, 1: 1 למעט הרובוטים בגובה של כ -12 רגל ברוחב 6 מטר.



השירות מבלה כעת את החודשים והשנים הבאים בבניית אזור נחיתה למגורים וכמה מבנים סורגים. בעיקר לצרכי חירום. באותה תקופה הם לומדים את הסכנות שבעולם ההוא.

כאשר TSSA (מינהל החלל הסקוטי) נחת על טיטאן .. בטח הייתי בן 10 בערך .. אז בסביבות 2097? עדיין אין לנו מושבה אזרחית אחרי 33 שנה .. הבסיס נוצר עכשיו במלואו ומדענים ומהנדסי השירות והמועצה העולמית הולכים לשם באופן קבוע .. אבל סטורן וירחו הם עדיין 'אזור ללא הפסקה' עבור אזרחים .. תיאורטיקני הקונספירציה אומרים .. 'אה, הם מצאו משהו ET בשבתאי!' ... לא .. שאלתי את סרן רוסיה ... הוא אמר ממה ששמע

.. יש סוג קרינה חדש ומוזר שמגני העופרת לא עצרו .. הטבעות מחוללות .. משהו .. הרמוני או משהו שמשנה את תכונות הקרינה .. הוא אמר שרבים מהשירות הרוסי חזרו ' מאוד משעמם אופקים '.. נתתי לו את ההתלבטויות שלי, זה דבר עצוב מאוד. כעת הם סובלים עבור כולנו. הכבוד העמוק ביותר אליהם ובני משפחותיהם. הרוסים חשבו שיוכלו להפוך את 'היהלומים הנקיים' למיגון גרפן .. הקברניט אמר שזה נכשל. כל כך עצוב.

אני לא אמור לדעת שהשירות הרוסי היה בבסיס סקוטי..אהההוו. אבל היינו ... שתינו כמה כוסות..הוא היה בחור מגניב. חצי ממה שהוא אמר היה ברוסית .. והרוסית שלי בסדר .. אבל לא * כל כך טוב. נו! רגע ... אין לך מתרגמים אוניברסליים?





ארם .. אה אלה .. כן, אבל זה דבר תרבותי .. לפתוח את מחשב ה- PDA לתרגום נחשב גס רוח, כשאתה נמצא על עולם האוצרות .. היית צריך לפחות לנסות ללמוד קצת מהשפה שלהם שפה .. רוב המוסואים יודעים לפחות קצת רוסית כי .. ידיעה .. ונוס; די חשוב לאמנויות. המון חברות קולנוע אפילו עברו מלוס אנג'לס לוונוס בגלל העידוד המצוין של האוצרות הרוסית .. למעשה בקהילה כולנו קצת חוששים אם רוסיה תגיע למערכת סולארית אחרת .. האם הם ינטשו את ונוס? מישהו אחר ישתלט?

אצל סקוטים .. אנחנו מדברים בסקוטים בשפת האחיות של אנגלית. האנשים מחויבים תרבותית לדבר סקוטים בגנימד .. אבל רק אנשים שנשארים לצמיתות; ללמוד סקוטים. כולם .. תיירים .. מדברים אלינו אנגלית .. אותו דבר עבור סקוטלנד; הם לומדים סקוטים אם הם גרים כאן, אבל תיירים פשוט מדברים אנגלית .. כמה מנסים ללמוד מעט, וזה מכבד אותנו. היסודות .. naw / aye / oot / iyn / A-vs-B / næ-vs-not הסקוטים מדברים זה את זה את שפת הסקוטים, גם הגאלית. Failte! באופן בינלאומי אנו מדברים אנגלית תקנית סקוטית. אם נאס"א תרמה כל כך הרבה טכנולוגיה .. מדוע לארה"ב אין יותר עולמות בין-קוטביים? אני יודע שאמרת שהם משכו מימון אבל ..






ובכן .. לארה"ב יש * מקום * מיוחד מאוד בקרב אוצרות, הם אוצרים לירח הבית שלנו, לונה, הם מהימנים מעל כל האוצרים האחרים שלא יגרמו נזק לטרה הביתית שלנו. כדור הארץ האהוב שלנו. לונה חשובה יותר מכפי שרוב האנשים מדמיינים. להסביר .. ארה"ב סומכת על כך: לא לסיים את השלום העולמי על ידי גרימת אפילו המחשבה הקלה ביותר שהם ישתמשו בלונה למען רווח פוליטי. מכיוון שזו בהחלט תפתח מלחמת עולם . כדי לענות .. לא פעם אמריקאים איימו על כך שמאירים את ירידות האספקה ​​או יחזיקו במשהו או כל אחד בכדי לפדות עבור רווח פוליטי. למען האמת .. ידוע שהם * שמחים מאוד * פשוט לוקחים את חלקם (הגדול). 5% הנחה על כל המשאבים הנכנסים היא .. סכום כמעט בלתי ניתן להשגה. ארה"ב אמינה








o:
לעולם אל תזיק לונה באופן שיפגע בלונה או בכדור הארץ. כדי לענות: דומה מאוד לתשובה לעיל .. ממשלת ארה"ב מרוצה מאוד מההסדר הנוכחי. מכיוון שהם יודעים: 1. אל תנדנד את הסירה. 2. אם הם עושים מאמץ בכריית לונה בגלל כל דבר אחר מלבד נימוח חמצן ודלק, הם מסתכנים בכל דבר כשהם יודעים טוב אם הם מתיישבים ולא עושים דבר, הם מקבלים פרוסה ענקית של העוגיה. על מה הם מוציאים את זה? ובכן .. משלמים על כל מה שהמדינה שלהם צריכה. הג'נפופ שלהם די הגון..אתה יכול להגיד שהוצא שם קצת מזומנים, גם סקוטלנד די הגון .. לא לתת שמות ומביישים .. אבל ראיתי את genpop של מדינה אחרת








איפה * לא * הוציאו את הכסף על האנשים .. בושה! בושה! .. מבלה על השליטה בתוצרת מזון המונית והפרשות אישיות .. מפעלים עצומים של בוטים מייצרים דברים בזול. פטנטים ו- IP חשובים מאוד כעת .. יש עדיין 'וול סטריט' .. הם סוחרים ב- GLC (סחורות מורשות ממשלתיות) וזכויות פטנטים פתוחות .. 'גם סחורות חינם', אך אנו מנסים באופן פעיל להביא את ארה"ב ל עצור את זה. שוקי המניות העולמיים עדיין קיימים ... נכון .. אם אני זוכר נכון, לא נבדק לגילאים 1/10 GLC עבור אוליבין נסחרת ב 100,000 קרדיטים, כך 1 GLC = 1 טון / 1000 קילו. אז 1 מיליליטר ל- 1 GLC .. מקסימום חתך הוא 1/20. ארה"ב היא היחידה הנסחרת ב FCS .. אבל כל המניות סוחרות ב- GLC ו- OPR. מה זה 'OPR'?









אהה .. אז יש חברות שמוכרות פטנטים, הן מפתחות טכנולוגיה ואם הביטחון גבוה הן יכולות למכור את זה .. זה לא אותו דבר כמו פטנטים שבבעלות מדינות. ובכן .. זה אותו דבר אבל .. אלה שנמכרים על ידי חברות טק זה כמו לקנות משהו בלי ביטוח .. יש כאלה שמתמזל מזלם קונים שפל OPR ומוכרים אותו לממשלה תמורת הון .. אבל זה נדיר. באומרו .. כמה מתווכי מניות הם גאונים ויכולים לצבור את הפטנטים שלהם לפטנטים מאוחדים .. פטנט מאוחד. זה המקום בו סוכן המניות מבין את כל הפטנטים ועושה טכנולוגיה חדשה המבוססת על פטנטים רבים / כל בבעלותם. זו הסיבה שעכשיו .. לסוכני המניות הבכירים לכולם דוקטורטים הן בפיזיקה (מעשית או תיאורטית) והן במדע יישומי. איך עובד המס?







ובכן .. אין מיסוי .. קח לדוגמא את תעשיית הקולנוע .. כל שחקן ששולם גבוה, כל מפיק בתשלום גבוה .. כל אולפן .. אין מיסוי .. הכל משולם על ידי המשאבים שנצברו מגופים אינטרסולאריים. הממשלה (כל ממשלה): 1. לוקח את מה שנדרש לפיתוח עתידי כדי להשיג יותר משאבים. 2. יש משהו שנקרא 'מאזן סחר' .. חלק מאוחסן לעתיד, חלק נסחר עבור אשראי. הבנק העולמי עוקב אחר חשבון הבנק של כל מדינות.







3. משתמש בזיכויים שנצברו בכדי לדאוג לעמיו. כל ממשלה משלמת כסף למועצה העולמית שתועבר לבנק העולמי את הסכום של 3500 זיכויים לשבוע עבור כל אזרח, המשולם להם. זה כך שהמועצה העולמית יכולה * להבטיח ש * לכל אחד יש מספיק לחיות עליו. ועוד 1500 משולמים ישירות מהממשלה לאזרחי אותה מדינה העובדים בעבודה. המועצה העולמית לוקחת חלק מכל המשאבים הראשוניים והופכת את זה לקרדיטים על ידי מכירת המשאבים האלה. הם משתמשים בכסף הזה כדי לשלם למי שאינו יכול להרשות לעצמו מניות, ובתורו לגדל חקלאות כדי להאכיל את כל בני האדם. אין מיסוי לאף אחד. אין מס עסקי. אין מס מקרקעין. אין מס אישי. מס הוא נחלת העבר.



הסוציאליזם התפתח לוויסות מחירים עם הפרשה בסיסית והקפיטליזם התפתח לשוק איכותי ורחב וחופשי בהרבה. העבודה מתוגמלת. התרומה מתוגמלת. תעשיית המוזיקה די חופשית בשלב זה .. אלא אם כן אתה משיג הצלחה מסיבית ומתחיל למכור הופעות .. הופעות וחולצות טריקו, שנות העשרים, 2000, 2100. ככה די הרווחנו תמיד את הכסף שלנו .. לא את האלבומים. האוהדים מספקים את ההצלחה הכספית באמצעות מסירות. אתה * משיג * כמה הטבות של QoL (איכות חיים) באמצעות יוקרה. כמו שמוניטין פירושו שאולי תידרש איפשהו וכדי לפתות אותך, תקבלו הטבות מוצעות. כמו פליסיטי, שהוא סקוטי כמוני, קיבל סטודיו מסיבי על ידי הממשלה האיסלנדית .. הלהקה שלה (WW) היא תערובת של סקנדינבים ורוסים איסלנדיים.








מהעבודה שלי הרווחתי (בסך הכל) בסביבות 50,000 נקודות זכות עבור .. idk? 20 שנה עבודה .. אני * מדי פעם * מקבלת שאריות מאלבום Wandering Warriors שהפקתי..חמש השיירים האחרונים שלי היו: 2121: 500 נ"ז 2123: WW סיירו כל כך ..5300 קרדיטים. 2125: אלבום קני בתוספת תחיית WW..12400 נ"ז 2126: 7500 נ"ז 2129: 4100 נ"ז. אמנים מוזיקליים מקבלים מזומנים במזומן .. מפיקים אפילו פחות .. אבל זה עדיין חיים הגונים אתה יודע? יום אחד אני מקווה לעלילה על כדור הארץ .. אבל היום הזה בשבילי הוא רחוק הרבה זמן .. אוקיי אז כמה עולה עלילה .. אמרת שאתה לא יכול לקנות אחד .. אני מבולבל .. ובכן .. כל האדמות בבעלות ממשלתית אלא אם כן יש לך מעשה. מעשים מועברים ליורש, אם אין יורש חוקי זה חוזר לממשלה.














לאחר שאשלים 4 תנאים אגיש לעלילה צנועה .. אהיה בן 59 בערך. עדיין צעיר עדיין! התקדמות רפואית וחוסר לחץ על חובות ומוות .. עשתה פלאים לבני אדם! אנו חיים באופן קבוע עד 140 .. אבל ברגע שאתה כמו 120, אולי תרצה חליפת כוח. זו חליפת שלד, היא נעה בשבילך כמו גוף שני עטוף סביבך. .. .. ארם זה יותר מסובך ממה שזה נשמע. אתה בטח מדמיין חליפת שריון או משהו .. לא זה נודע לך ודרכך. זה אולטרה מסובך שמתגעגע לכל עצב ועדיין להיות יעיל .. ארמ .. אני לא רופא. אתה יכול לשכור מגרשים ממשלות .. אבל אינך הבעלים של המעשה, כשאתה בא לסוף החוזה או נפטר אז הרכוש חוזר לממשלה.



הדרך המהירה ביותר להרוויח חלקה ניכרת היא להפוך לחבר בשירות .. הדרגה הגבוהה יותר השיגה ככל שהמגרש גדול יותר .. אה, שכחתי לציין, יש גבולות למבצעים .. אינך יכול להשיג סמל גבוה יותר בקדנציה אחת שהושלמה. (אבל כל השירות מוזמן לשני קדנציות .. וזו דרישה לפרישה), אינך יכול להשיג גבוה יותר מכמ"ש בשני תנאים שהושלמו (אך אתה נדרש לזכות בעמלה לתקופתך האחרונה) ... זה נועד להאט את הפייבוריטיזם .. לכל אחד צריך להיות הזדמנות להיות קצין ולא רק לבעלי השכלה פרטית ויקרה. אף אחד לא נכנס לשירות גבוה יותר מאשר פרטי (בהדרכת צוער)
אתה מקבל את הרעיון. עבור סמל, הבית והאקוטרימון כמתואר לעיל. סרן כנ"ל, אבל + 1/3 נוסף על הכל.



מפקד צי / מפקד בסיס
כנ"ל אבל הפעם .. די כפול הכל. זה כולל גם את הבתים הקטנים יותר על האדמה.היורש נדרש להשלים לפחות קדנציה אחת עם קבלת הבעלות על המעשה ולפעול * לשמירה על המעשה, אלא אם כן הם הופכים לנכים או חולים.אם אתה רוצה לקבל עבודה לא אינטנסיבית .. תגיד שאתה מחליט .. 'אני לא רוצה לעבוד יותר מדי, אני יכול פשוט להיות אמן'לא.ראשית אתה צריך תואר. ואז מונח במקצוע הנבחר (האמנותי) הנבחר .. לא משנה מה * אנשים חושבים שאינן מיודעות שגויות! .. ואתה צריך לשמור על תנאי העבודה האמנותיים שלך באמצעות נקודות זכות בעבודה.











אנשים מתלוננים על כך במשך עשרות שנים .. שאם הקדנציה הראשונה שלך הייתה אומרת .. מלצר / מלצרית .. אם אתה יורש מעשה תחת המונח הזה אתה ננעל לנתיב ההוא ולא יכול פשוט לעבור ... אבל שוב זה לא נכון, מכיוון שאתה יכול לקחת שיעורי לילה כדי להרוויח תואר בתחום אחר ולעשות סטאז 'במשרה חלקית במשך 8 שנים ואז לעבור. לא אידיאלי .. אבל היי .. התקופה הטובה ביותר להביא ילדים לעולם היא תחילת שנות ה 20-40 .. soo .. זו רק סיבה אחת שלשירות יש כל כך הרבה מתנדבים. אפילו טוראי שעשה 12 שנים יקבל מגרש סביר קרוב למה שמקבל סמל במשך 8 שנים. אם אתה מצטרף ומצליח .. תגיד שאתה מבצע ריצות מאדים לנוסעים אזרחיים, לעולם לא תקודם אם הצטרפת ל 18, עד גיל 30 תקבל את העלילה שלך.



אם תגיד שוב .. טוראי, לעולם אל תקדם קידום אבל אתה איש שירות המשרת בבסיס כלא או עושה את הריצות של מרקורי, תגיד שאתה עושה 16 שנה, סביר להניח שתקבל משהו דומה לכובש. אם תחליט שאתה לא ' אני לא רוצה חלקה על כדור הארץ (נדיר מאוד) ולא ישלים קדנציה שנייה .. עד ארבע שנים ושחרור מכובד על פי בקשה .. בוונוס הם יתנו לך מסלול מסלול, זה כמו מעשה, ואתה פשוט לשכור מטען מל"טים כדי להפוך את בית השמיים שלך (חומרים הם בחינם לשירות לשירות או עבור עמלות מבוקשות) .. או מאדים, תקבל מגרש עם כמה דונמים, כיפת זכוכית משלך.



אף אחד לא לוקח את האפשרות הזו .. ובכן, הצעתי בית סקיי כי הכרתי כמה מוסו רוסים ולהיות מוסו וכו '.. אבל ידעתי שלעולם לא אוכל ללדת ילדים ולא יכולתי להרשות לעצמי את שכר הדירה כדור הארץ פעם קיבלתי את זה .. אני מאוד מתחרט שלא קיבלתי את זה. דיברתי את עצמי עם זה לעבור לניו יורק..זה בגלל שיש לי דירוג די טוב על האקורד .. היה מחסור במפיק וזוג חברים מרוסים אמרו שהם ימשכו כמה מיתרים .. אמרתי לא כי ונוס היא כמעט בלתי אפשרי להיכנס להריון, ממש כמו מאדים .. האקסית שלי התהפכה כשאמרתי לה למרות שאמרתי שסירבתי .. זה נגמר מערכת היחסים ההיא, אבל לפעמים אני תוהה אם היא הייתה יותר מפורקת עד כמה אני רוצה ילדים ברצינות.



אה! כמעט שכחתי! כאמור דיור מסופק לכולם .. אך ברגע שתהיה בבעלותך * מעשה, המועצה העולמית / הממשלה לא תתמוך בטענות כלשהן לתמיכה בדיור. אם קיבלתי את מסלול ההליכה (מעשה) ובניתי את סקיי-האוס שלי (תקבלו חודשיים) .. זהו. אתה לא מקבל גישה למגורים בנכס בכדור הארץ .. הייתי צריך לוותר על מקומי בסקוטלנד כדי לקבל את מקומי בניו יורק. מעשים גוברים על כל הג'אז הזה .. אתה צריך לשלם שכר דירה אם אתה רוצה לגור במקום אחר. זאת אומרת .. היו אנשים שמצאו דרכים להחזיק מעשים גם במאדים וגם בוונוס .. אבל לא על כדור הארץ. הם מהדקים את השטויות האלה. בלי להתעסק. אני יכול לשכור חדר מלון / מוטל בסיסי עבור 2-3000 נקודות זכות בשבוע .. אני מעדיף לא לעשות את זה.





לשופטי דיור .. הם עובדי מדינה במועצה (מקומית ולא עולמית), יש להם דוקטורטים במדעי החברה, כלכלת דיור ופסיכולוגיה. הם אנשים נחמדים .. HR שלהם אף פעם לא שוכר מישהו מתכוון רוח. הם ידידותיים, נחמדים, חביבים, מבינים .. אך בסופו של דבר סמכותיים בהיגיון. כמה עולה דברים? המלון הזה נראה יקר!





ובכן .. כל דבר שעשוי בוט .. הוא סופר זול, זה איכות הגונה, אך חסר גיוון. בעיקרון כל נוזל למעט מים הוא בערך 1 אשראי .. מים הם בחינם וזמינים בכל חנות, בר או מסעדה. אין עכשיו סטיגמה על פשוט ללכת לאנשהו שזה עסק, ופשוט להזמין מים .. או לחם הוא גם בחינם .. אבל זה לא * ממש * לחם .. הם מקפיאים דברים מסוג זה של מקלות לחם. אם אתה רוצה פשוט להיכנס למקום ולשתות מים ולאכול את הלחם הזה .. זה בחינם ולא מביך .. אם כי .. אם אתה הולך לאנשהו מפואר .. כנראה שיש להם קוד לבוש. התהפך אם תלך למועדון פאנק ת'ראש ותלבוש * מדי * מפואר .. הם בטח יסגירו אותך.

בגדים מתוצרת Bot הם בסביבות 5 עד 15 נ"ז. תחתונים 2 עד 5 נ"ז. ישנם 'קניונים סופר-ביזאריים' שבהם אתה יכול להכין כל דבר שעשוי מעשה .. אבל גם מוצרים בעבודת יד עבור המאה ה -100 עד האלפיים. כל דבר הכרוך בשכירות של כל סוג של אדמה על כדור הארץ הוא יקר במיוחד. תעריפי השכירות בוונוס הם נהדרים .. תוכלו להישאר במלון 5 * למשך חודש במשך כ -2000 נקודות זכות בחודש אם אתם לוקחים את 'תפריט הבוט' .. האוכל בעבודת יד גם במחיר בסדר .. כנראה סביב 5000 נקודות זכות נוספות חודש. אז מכיוון שאני מרוויח בערך 20,000 בחודש .. אני יכול להרשות לעצמי את זה.



כמו אם שף / שרת אוכל צריך להכין אוכל מאפס .. לוקח כמובן זמן נוסף .. אבל אם הם רק צריכים להפשיר את החומר שנעשה בבוט ולהכניס אותו לתנור .. אני מתכוון שאני יכול להיכנס למסעדה ולהזמין תבשיל בקר של MaxPax .. עכשיו אני יודע שעולה .. 2 קרדיטים, אבל בגלל שהם עשו את זה בשבילי, ציפו את זה, הביאו לי אותו ואיפשרו לי להיות בממסד שלהם .. הם גובים 3 נקודות זכות .. אולי 4 אם המקום מפואר. אם אני רוצה תבשיל בקר מאפס כנראה בסביבות .. 30 נ"ז? תגלה שההבדל במאכלים ומשקאות בסגנון סטנדרטי הוא פי 10 מהגובה עבור פריטים מתוצרת בוט במסעדה המסוימת הזו. קל להבין.



אמרתי קודם על CorePax לעומת MaxPax ... CorePax היא רוסית ו- MaxPax היא צרפתית .. לא הייתי מפזר אוכל רוסי .. CorePax זה בסדר .. אבל עבור שתי חברות ה- Paxing העיקריות, הרוסים יש תחרות קשה נגד הצרפתים , שיש להם מוניטין רב ותרבות אוכל ברחבי העולם במשך מאות ומאות שנים. CorePax עושה כמה חלבונים מכובדים (כמו גלידה) .. הקפה שלהם טוב ואו .. וודקה האפרסק שלהם חלב חלב .. מממ זה נחמד, היה לי את זה בגנימד. לכל מדינה יש חברת Paxing 'עיקרית' .. לאמריקאים יש את LuxPax .. בסקוטלנד יש MacPax .. ביפן יש את SunPax .. הם בסדר .. זה פשוט יש * משהו * נוסף במקספקס האלה .. מממ .. אין לי רעיון איך הם עושים את זה.



מכונות אוטומטיות Paxing .. לעשות את הבחירה שלך; קובייה קטנה קופצת החוצה; אתה פורש אותו לצורת התיק שלו; לקרוע את החותם העליון; השתמש בברז המים החמים המיידי במכונה; עטוף מחדש את החלק העליון והניח אותו על מגשי הצד; לאחר מספר דקות נשמט החזיר 'יוקה מפלסטיק' ויידע אותך שהאוכל שלך מוכן. היי .. מה זה 'יוקה פלסטיק'? אה, זה פלסטיק מתכלה במיוחד העשוי מצמח יוקה .. הם גידלו זן ממנו כך שהוא יתמוסס במי ים רק בגלל תכולת המלח. התיק עשוי גם מזה .. אז כשאנחנו עוברים את הזבל שלנו הם נכנסים לים, חוזרים לחומר צמחיים ומאכילים את החותם..כולם מנצחים.






יש המון בסיסים תת קרקעיים לגידול היוקה האלה .. דרכי עצום .. הם מגדלים גם אוכל רגיל .. הם די הרבה כיפות ביולוגיות אבל לא כיפות .. חדרים ענקיים ששאבו חמצן פנימה והם משתמשים באדמה כדי לגדל דברים. מאז שהחגורה הארקטית והאנטארקטיקה כה עוינת .. והיינו צריכים 100% מהאדמה התחלנו לבנות מתחת לאדמה לעוד אדמות .. ערים מעטות צצו במקרה במקרה שלמדנו כיצד לשלוט באקלים החיים הסביבתי שלנו בתוך ' בתים.

אתה מקבל .. חומרים מסורתיים מדי .. לפעמים .. אבל רוב הזבל שלנו שאינו ניתן למחזור נשלח לפירסים הבוערים במאדים כדי לעזור באווירה שלהם. הזבל ההוא הופך להיות חשוב למדי עבורם .. זה משמש לניסויים וגם לראות את התוצאה .. ומזרז את האווירה עם כל אלמנטים מצליחים. חוץ מזה .. במאדים שלה, אין להם כדור הארץ כמו משאבים, אפילו משהו שלא יכולנו למחזר על כדור הארץ .. הם ימצאו בו שימוש ... משהו שלא יכולנו לעשות על כדור הארץ בלי לזהם את כדור הארץ. ווה! .. אבל רגע איך יעלו באש על מאדים?



ובכן .. הם משתמשים בחומר זרז; בלוקים של חמצן קשה בזמן שאיבת חנקן .. גבר .. יודע מה? אני מוסו .. לא מדען! אלמלא השכלתי .. סקוטלנד חוללה מהפכה בחינוך עם 'נושא סלקטיבי' בשנות ה -90 של המאה העשרים, לא הייתי יודע אף אחד מהדברים האלה .. די גאה בכך שהעולם מאמצ את נושא הסלקטיבי לאט אבל בהתלהבות. היה לי התעניינות גדולה בחלל .. אז אני מבלה שעות על שעות בלימוד על זה .. מה זה 'נושא סלקטיבי'? אהה..אני מתכוון שאתה מתקופה בלעדיו .. אז .. אתה נראה לי כמו אדם במערה .. קיבלת מידע על הכפית אם המוח שלך היה מעוניין או לא, אז קבל את המידע .. גבר זו דרך מטומטמת לעשות דברים ואני לא יכול * להאמין שהמין האנושי מעולם עשה דבר מטופש כזה.







בסקוטלנד יש משטר הרבה יותר קפדני ממדינות אחרות .. אז .. צורה ... יום ממוצע:
אני מתעורר בסביבות 9 באיזה קיץ ו -10 איש בחורף .. מתישהו סביב השעה 10:30 בבוקר (בקיץ / 11: 30 בבוקר בחורף) אני נכנסת לשיעור .. התחננתי לגראן שלי לרישום בית הספר לחינוך ביתי אבל בוא נגיד שהיא לא הייתה להוט ולהשאיר את זה בזה. QQ יום ממוצע..שיעור ראשון זה לימודי פנאי .. שעתיים וחצי .. אני יכול לקרוא למורה שיעזור לי להבין את ההקשר של מה שאני קורא כדי ללמוד טוב יותר את הכוונה למה שנועד .. ואז ארוחת צהריים. 45 דקות .. סקוטלנד היא * עדיין * מקום מטורף .. מעולם לא השתנה .. ספק שזה אי פעם .. ילדים יהיו משוגעים שמנסים להרוג או לפצוע אנושות / לאשש ילדים אחרים .. זה נורמלי לסקוטלנד .. אנחנו אחד מבין המדינות הבודדות שזה באמת כזה בימינו ..





מחזור שני 'למידה אינטואיטיבית' .. זו ארמה .. אז תקבל אוזניות עם VR עם צג לב ועור פעם בחודש והמחשב צופה במה שמעניין אותך בכך שהוא מראה לך קטעי דברים .. * מזלזל * ציון ממש גבוה כילד להנאה מהגוף הנשי .. היי הממ ... ואני מדבר מגיל 5 ואילך .. (בדיחה קטנה ואמיתית שם) אבל באמת אתה מבין את הרעיון .. הם מנסים לגלות מה אתה באופן טבעי נמשך אליך וכך יהפוך אותך לאינטליגנטי ביותר על ידי דעתך לקבל את מה שאתה לומד. כשהייתי בן 14 הם הציעו לי חוג אומנות טבע (הם היו מציעים לי מוקדם יותר אבל .. זה לא חוקי) שם אתה מצייר את המודל. צמרמורת בצד, באמת מצאתי את החוויה חיובית .. הם חשפו שהייתי מוסו די מהר וזיהו את מנת המשכל שלי כ"מחוננת בצורה יוצאת דופן ", מנת המשכל המחוננת היא 120 - 134.שלי הוא 127 .. אבל בימים אלה בגלל המחלות שלי שמשאירות אותי בייסורים די קשה להתרכז וליישם את מנת המשכל המלאה שלי ..

בכל מקרה .. אני אגיד לך עכשיו על למידה אינטואיטיבית כמו שצריך .. אני תמיד אומר את הבדיחה הזו עם אנשים .. היית צריך לראות פרצופים של המורים שלי כשקראו את הדו"ח HAHAH אני כידוע היה לך עניין בחלל .. אבל מה אתה לא יודע האם יש לי עניין בייצור מכשירים ותיקון מכשירים .. אז תגיד שהמחשב בוחר עניין זה ובשעתיים הבאות מלמדים אותי לתקן גיטרות, אופן הגיטרות אמור לעבוד .. לא תשתולל .. כל החוויה הזו מלמדת אותי פיזיקה מעשית וגיאומטריה .. כשהמוח שלי סופג כמו ספוג

כל טיפת מידע כתוצאה מהתגובות הכימיות / רגשיות שבתוכי / במוח שלי .. השווה את זה למערכת שיש לך .. האירוניה היא שהמחנכים הם בעלי תת-חינוך מצער במערכת החינוך .. חה .. זה כמו .. ל ליצור ילדים (לגברים) צריכה להיות תגובה כימית פיזית .. אין תגובה אין ילדים, .. והמחנכים האלה חושבים .. אתה יכול להשיג את כל המידע הזמין דחוס בגרון ובתקווה שהוא יפגע במוח .. וואו .. מטומטם. מטומטם בצורה מרשימה. או .. אף אחד מעולם לא אמר שפוליטיקאים בגילך ידעו להיות מחנכים טובים ..



ואז לשיעור שלישי .. יש לנו תרגילי בניית צוות 'משולבים למידה' .. שנאתי את זה כי אני מוסו והטמפרמנט שלנו הוא .. 'אין שיתוף עד שזה יעכל ומוכן' .. כשהייתי בן 10 הם איפשרו לי להיות מודרים כי מחיתי כל כך הרבה..המורה נותנת לכיתה מטרה .. כמו 'לבנות סולם ולטפס על קיר' .. אז אנחנו צריכים לעצב סולם מאפס לתכנית .. אנחנו יכולים פשוט לא להשתמש בתכניות סולם מוכנות לבוטים .. אנחנו צריכים לתכנן את זה בעצמנו .. זה יהיה ללמד גיאומטריה ואישור קבוצתי .. אני חושב שזה היה פרויקט כשהייתי בן 7 בערך .. אבל אתה נהיה כמו יום אחד .. הכל בפיקוח המורה .. ובוט עושה את הדבר האמיתי הזה ... במקרה הזה סולם וקיר .. בטוח לחלוטין.

זה בערך שעה .. יכול להימשך יותר משעה .. ואז 'זמן אישי' שהוא גם לימוד וגם הרפיה של שעה .. אנחנו יכולים לעשות מה שאנחנו רוצים והמורים צופים בנו ללמוד יותר עלינו כבני אדם ולרשום הערות .. המשך של מה הילד רצה לעשות .. נהגתי להאזין למוזיקה .. אוזניות על .. תירגע עם כמה תמונות / קטעי וידאו מגניבים..ממש או משהו .. אה, וגם הם מספקים חטיפים לשתות אוכל. . אז סביב 5:45 לפנות בוקר זמן עבור הבית. אהש .. שכחתי בחורף אנחנו מקבלים הפסקה שנייה אחר הצהריים .. בערך 20 דקות אבל לא בקיץ .. אבל בקיץ הם גם מחזיקים את רוב השיעורים בחוץ אם מזג האוויר הטוב שלה. המורה פשוט משתמש בכרית שלהם כדי לשלוט בבוט..אני מניח שבזמנך הם נקראים מל"טים .. אבל המל"טים שלך לא יכולים לעשות כלום.



זה היה אחד הדברים היחידים המהפכניים ביותר של המאה ה -21 .. לשים זרבובית ריסוס ומיכל נוזלים על מזלט .. זה גם נתן ל- AI את היכולת להבין מרחב תלת ממדי .. הממ וואו. רעיון פשוט כזה .. תלת מימד להדפיס כל דבר .. או לרסס יבולים .. או לרסס כלי רכב .. כל מה שרוצה נבנה או לרסס .. או לניקוי .. לבית הספר היסודי שלנו היו ארבעה בוטים לכל בית הספר .. אבל האדם עשה את זה להתרגל! הם היו מנקים את בית הספר באופן אוטומטי .. כולל האולמות והחדרים .. מרססים את כל מה שהיה אז יורד לטמיון נעול בדרך כלל..ואז ספין את האוהדים שלהם שני למעלה שניים למטה כדי לייבש את המקום .. נראה כמו מטבע מסתובב בצד שלו .. מספיק מספיק כדי לשמור על מעט מעלית ..

בוטים לקנות הם סופר סופר יקרים .. לרוב רק לחברות ולממשלה יש אותם .. חוץ מבנייני הבתים, די זולים .. אבל הם זעירים! .. הרובוטים 'הנכונים' הם חצי מגודל המכונית .. בקרוב מספיק .. אני חושב .. אנשים יוכלו להרשות לעצמם אותם, המחיר ממשיך לרדת כל עשור אז .. אולי הייתי יכול להרשות לעצמו אחד .. אבל עלות התחזוקה .. אני לא בטוח .. תלוי . מיכלי פלסטיק נוזליים .. הם לא כל כך זולים; עבור שני טנקים (הם מגיעים בשניים) זה בערך 50,000 קרדיטים .. הבוט עצמו הוא בערך 100,000 קרדיטים .. אבל כשהייתי ילד הם היו 2 מיליון קרדיטים כל אחד קל. המממ .. זה נהדר שמאדים יש תרבות משלו .. האם גם אנשי מאדים מתחפשים? .. האם יש הבדלים בוונוס?



לא באמת .. הם פשוט נראים כמו כדור הארץ ..
הו! אני יודע כמה בדיחות אבל ..

ש: איך נראים ונוסאים?

R: אני לא יודע

א; מוזיקאים קשוחים :)

חה חה

ש: מדוע כל הנגנים עברו לוונוס?

R: אני לא יודע :)

ת: כך שכולם יכלו להגיע גבוה יותר בקלות.

ש: מדוע לעולם אל תמרמר בקזינו Venusian?

R: אני לא יודע: ד

ת: מכיוון שאתה רודף את הכסף שלך ואת חייך באותו זמן .. ואף אחד לא כל כך בר מזל!

אני לא מקבל את זה האחרון ..

אהה זה זקן .. בימים הראשונים לא היו להם מייצבים טובים כמו היום .. אז כל פעם לעיתים קרובות הספינה הייתה מבוזרת והרבה דברים היו הולכים לכל מקום.

התרבות נראית דומה לעכשיו .. ובכן ... בעיניי .. הזמן שלך קצת .. 'תבל' במחשבה איך לפתור בעיות .. מעוצבן: איך כן ?? ובכן .. במקום להעניש את העוברים על החוק האזרחי, שינינו את החוקים כדי שהחוק לא יפגע בעם .. כמו הגירה ואנשים הברחות .. דמיין שאם לא היו כללי הגירה .. אנשים יכולים ללכת לאן שהם רוצים . ואז אף אחד לא ימות או ילך לכלא בגלל אנשים שמבריחים .. בעצם אין לנו שום הברחות כבולות על שום דבר .. בטוח, בטח, אתה מקבל את 'הבחור המוזר בפאב' שמוכר משהו .. כמו חביות של התאבדות דלק ממערכת השמש החיצונית .. אבל המשטרה מתרסקת במהירות על אנשים כאלה.





כמו בזמנך .. יש לך אנשים 'חסרי בית' .. חסרי הבית האלה לא יכולים להשיג כסף לאוכל .. אז אולי הם מתחננים או גונבים אוכל .. אולי אפילו גונבים אוכל .. הסיפור של עלובי החיים רלוונטי כאן .. למה שתכלא מישהו כזה? נו ... זו חשיבה קצרת ראייה .. מחקנו את חוסר הבית בלי תקופתי .. איך? זה היה פשוט .. אלה שרוצים דיור; להשיג בית. אלה שלא; להשיג אוהל .. המועצה העולמית תשלם להם את 3000 הקרדיטים שלהם בשבוע והם יכולים פשוט לעשות כל מה שהם רוצים לעשות ... אם אי פעם יאבדו את האוהל שלהם הם יקבלו עוד שעה תוך בחינם וזה ינוכה מה קצבה שבועית לאורך זמן .. כמו לומר שאוהל הוא 40 נקודות זכות .. אז אולי הם מקבלים 2990 לשבוע במשך ארבעה שבועות.מי שנקלע ל -0 נקודות זכות בשבוע או לאחר מכן, מקבל סנקציה לטיפול בתי חולים למשך 6 חודשים עד שנה עד להחזר החוב והם חוזרים ל -3000 נקודות זכות בשבוע ומשוחררים .. זה בסדר אם הם עושים את זה כל חייהם .. אנו תומכים באנשים כאן ולא נבזים אותם.

שמעתי שהם מכנים את זה 'סלע האם'. אם הם יגידו 'אהה פגעתי בסלע' הם מתכוונים שהקצבה שלהם פגעה ב- 0 והמשטרה תעצור אותם תחת סנקציה שהם פוגעים בעצמם. עצבני: אז .. זה לא סוג של כליאה .. אני מתכוון שרק אמרת .. טוב .. נוכל לתת להם פשוט להתקיים על מקלות לחם ומים בחינם למשך 6 עד 12 חודשים .. אבל זה נראה לנו אכזרי .. עדיף לתת להם מקום לשהות במקום ארוחות חמות וסדירות .. לא? זאת אומרת .. הם לא הולכים לשום כלא בפועל .. זה בית טיפול עם אחיות ורופאים ועובדים סוציאליים .. אז .. זה מאוד טוב לב .. בניגוד לזמן שלך, פשוט תן להם להרעיב או להקפיא למוות .. או להיכלא בפושעים אלימים שבוודאי יסכנו את חייהם ..או שהם מקבלים מיומנויות שיפגעו בחברה.






סליחה על העבירה .. אבל זה מטומטם. אנשים זקוקים לחופש ולחירות .. בני אדם חושקים בזה בעצם טבענו .. אנחנו גם צריכים ביטחון וחברה .. בידיעה שאנחנו לא לבד בעולם ויכולים לבקש עזרה / צדק ולקבל את זה .. אין שלום בשלום סערה ובלי ארבעת הדברים האלה, חופש וחירות - ביטחון וחברה .. אנו במצבנו האנושי נחלשים. מלמדים אותנו את זה כילדים קטנים: אל תהיה אכזרי כלפי מי שאינו יכול לעשות את מה שאתה עושה, שכן נכון ורע (צדק אנושי) הוא פשוט רעיון (מושג), אך החברה היא הביטוי המלא ביותר למה שהיא אנושית. החברה מבוססת על המושג הפשוט הזה .. שהוא שברירי כמו הטבע האנושי שלנו.







חופש הוא המצב האנושי שיש בו אפשרויות רבות ורצויות רצויות .. חירות היא זו שניתנת לאחריות שהחברה מספקת אפשרויות אלה. וואו .. מעולם לא חשבתי על זה ככה קודם .. אז חזרה לנושא ההבנה איך חוקים פוגעים או עוזרים לנו .. חוקים רבים רבים מיותרים .. הם לא צריכים להתקיים, אך עדיין בזמנכם אנשים יהיו נענש עבורם. אבל מה עם אתניות .. זה נושא נושא חם למדינות רבות .. אה .. ובכן, אם אתה לא רוצה שאנשים יבואו למדינה שלך רק שיהיו קולניים על זה באינטרנט .. אני בטוח שהם יישארו רחוקים. יש להם את הבחירה של כל כדור הארץ ואת נתח טוב של מערכת השמש .. רגע ... אתה לא אנגלי? כן אבל מה זה קשור למשהו ??















ובכן .. אני רק אומר .. נכון .. היריבות בין שתי המדינות שלנו עדיין קיימת..אני לא פוגש אנגלים רבים בסקוטלנד .. בזמנכם זה היה הרבה יותר רבים. לאומנים התלוננו הרבה על השלטון האנגלי .. בסופו של דבר האנגלים הפסיקו להתגורר בסקוטלנד .. ואז זה הלך די מתון .. זאת אומרת שיש לי * כמה מפגשים איתם; העולם הישן אומר "אנגלים יהירים" .. בהנחה שאני צריך להשתלב איתם .. אבל באמת בימינו המתח הוא קל מאוד .. יש לי אפילו כמה חברים אנגלים .. לא כמו בתקופה שלך כשאוו .. איזה זוג נעליים על הכיריים זה היה! ממש הצורן .. אבל אם מספיק סקוטים מתלוננים באינטרנט..אבל נאמר, אנגלים מגיעים לכאן .. הם לא יבואו. בחירה בין: א. מדינה שאוהבת אותי או






ב. מדינה שלא אוהבת אותי. אני מכיר אפס אנשים שהיו בוחרים ב '. ... ... אוקיי אז נאמר האמת .. שאלתי שאתה אנגלי .. כי, נו .. כולנו מכירים את ההיסטוריה של אנגליה מסוג זה ... מעצבן: איזו היסטוריה ??? ממשיכים במהירות ... האם גרת אי פעם באנגליה? כילד כן .. מפריע: כמבוגר. לא .. חייתי לאורך כל השנים .. ונוס במשך 6 חודשים (ארמון סקיי), קנדה (נובה סקוטיה), ניו זילנד, אוסטרליה, פיליפינים במשך 4 חודשים כל אחד .. ונוס שוב במשך 6 חודשים (מכון למוזיקה, תפקיד הוראה) .. אז בבית .. ניו יורק במשך שנתיים .. רגע .. היית מורה ??




















כן .. ארם .. יש לו אווירה נהדרת אבל למכון יש בעיות מימון רציניות .. מקום יכול לעשות עם נקיון טוב .. בבעלותו של המועצה העולמית .. אבל כמה שנים לפני שהפכתי לסגל .. סכסוך התלקח בין המועצה העולמית לרוסיה .. רוסיה אמרה שהספינה לא הייתה בקוד וניסתה לקנוס את המועצה העולמית ... היא לא ירדה טוב .. למעשה המועצה העולמית השתוללה .. ראשי הסגל אז ניסו לתבוע את רוסיה שרק מסובכת דברים .. בסופו של דבר .. רוסיה היא בבעלות בפועל על הספינה אך אינה יכולה לספק מימון ראוי באופן חוקי .. והמועצה העולמית אינה בעלת הספינה אלא * חייבת * לספק את המינימום היחיד ל המשך לדברים לרוץ ..

זאת אומרת ספינה ישנה ויפה .. כל הסגנון 'ארט דקו' .. עזבתי משתי סיבות .. אובחנתי עם מוגבלותי וניקיון המקום .. זה היה כשהייתי בסביבות 25 שנה ..? שמעתי מחבר רוסי שהוא עדיין סגל שהוא עבד הכל בשנה שעברה ורק מחכים למימון החדש .. הוא אפילו הציע לי עבודה .. המממ .. אני אחכה ואראה איך אני מרגיש .. אני ' אני ללא התחייבות בגלל מוגבלותי .. אבל אני מאוד רוצה לתרום לדור הבא של המוסואים .. כל הטיפים והטריקים שלי, שיעורים ושיעורי חיים, כל חוכמה ותובנה שאני יכול להרשות לעצמם.



אני מקבל קצת .. מדבר סלב של רשימת ב '.. רובם קראו את הסיפור שלי באקורד על קני איבן ופליסיטי .. אז הם מאוד מוכנים להקשיב .. וזה אידיאלי לתת להם את המידע שהם צריך להיות מרוצה בחיי המוסו. .. הממ .. אולי יציעו לי המעשה הזה שוב? זה יתנדנד! מדוע אנשים יעזבו את כדור הארץ לוונוס ... ללא ספק, מקצוענים של כדור הארץ משקללים את החסרונות שבמקום כל כך עוין .. אני מתכוון למה להרוויח ממילא לשם? ווה !! .. ראשית גילינו שגופרית די נדירה בתכנית הדברים במערכת השמש שלנו, אפשר לראות ספינות טייס רכב רוסיות יורדות כל הזמן. הם מפילים צינור .. שאתה לא רואה .. כי הם נמצאים מתחת לעננים אבל עדיין די רחוקים למעלה .. שהם מוצצים והופכים לחומר יציב.







שנית .. מי לא רוצה לחיות בעננים ?? .. זה מגניב! מושלם למוזואים hehe אבל זה לא עוין? טוב .. לא ממש .. ואז .. איך עובדות חליפות הוונוסיות עובדות? הם בד אטום לאוויר .. לנוגה יש 9/10 מעשיית הכובד של כדור הארץ .. אפילו למעלה .. אתה יכול אפילו להוריד את הקסדה שלך .. מה ?? אה, יש לנו חמצן שיטפון ברוב הסיפונים הפתוחים .. כשמקום בטוח הם שמים עמוד לבן עם שלוש נורות כחולות כדי שתדעו שזה בטוח .. ואפשר אפילו לראות אותו בחושך, שהוא רוב הזמן כשאנחנו מנסים להישאר בצד האפל של ונוס אבל הייתי בצד הקליל פעמיים .. נראה מדהים .. אבל הכי טוב שתחוו את זה רק לרגע בערך ואז חזרו פנימה..זה מתחמם בתוך להתאים מאוד מהר.













מסתבר .. יש המון מים סביב מערכת השמש שלנו .. ברצינות! אז הם מפיצים את החמצן והמימן ואז לוקחים את החמצן והופכים אותו לקוביות קטנות ומרוכזות .. זה בעצם כמו גרסת חמצן של קרח יבש .. אבל בגלל התנאים בוונוס אתה לא רואה את הערפל הלבן .. המשאבה שלהם החום מהאוניה מעל הקוביות שמפיץ גם את החמצן למקומות המיועדים להם. משמיע קול: זכור תמיד; 3 נורות כחולות פירושו שבטוח לנשום! להיות כנה .. ונוס היא לא הכי .. מקום ידידותי לבטיחות .. אבל שוב אנשים שהולכים לשם יודעים את זה .. ולא אכפת להם.





הספינות האזרחיות נמצאות בגובה שבו .. אנחנו לא מקבלים הרבה רוח .. בגלל זה הם יכולים פשוט להציף את האזור בחמצן .. יש שכבת אובך של חומצה גופרתית מתחתינו ומתחת לגשם של חומצה גופרתית .. אנחנו פשוט יושבים ב'נקודה המתוקה '.. מזכיר לי משחק וידאו מתקופתך .. ביו-שוק אינסופי .. אני מתכוון .. אנחנו לא טיפשים .. אם תפיל משהו על הצד .. הוא נעלם! מושלם אז לגנגסטרים? :)) hehe .. לא באמת כל מה שאתה אומר ועושה בזמן שלא על כדור הארץ מתועד * איפשהו * ואז מגובים במקום אחר .. ואז גיבוי מקום אחר..אדמה אתה זכאי לפרטיות שלך .. זה מאוד חוק קפדני להגן על החברה, מחוץ לעולם אתה מקבל אפס שום דבר nada nichego wala איך היה 'ארמון השמיים'?





אהה .. אם הצעירים שלך ומחפשים מערכת יחסים .. לך לארמון השמיים .. זאת אומרת שאני קתולית ולא באמת נכנסים לסצינה המזדמנת .. אבל אז שוב לבני אדם יש צרכים .. והצרכים האלה יכולים להוביל למערכות יחסים אמיתיות ומוצקות .. היפוך יש לי שני חברים שפגשו את בני זוגם בארמון סקיי .. ובכן שלושה חברים .. אני מכיר את שניהם בתוך הזוג .. היא קבעה לי דייט עם החברה הכי טובה שלה וסידרתי לה לפגוש את חבר שלי. והם התחתנו ?? וואו אתה בטח אורח מיוחד בבית שלהם .. אה .. לא חשבתי על זה .. אני באמת צריך ללכת למסיבת יום השנה הבאה שלהם .. האם ונוס באמת כל כך יפה? כן .. עננים מוזהבים בכל מקום בשעת בין ערביים עם שחר .. תלוי במסלול שלך,







כל חודש עד שלושה חודשים .. ואז חזרה לשקט של הלילה .. אני מתכוון מתי רוב ההופעות מתרחשות .. זמן לילה נכון? .. אז .. יותר לילה פירושו יותר זמן להשוויץ בכישורי התצוגה של התאורה שלנו במהלך הופעות .. יש לי הולוגרמות ענקיות .. כל אותם דברים מטורפים .. יש לי כמה כישורים בסיסיים בזה אבל זה לא המוקד העיקרי שלי למרות שאני יכול ללמד בו כיתה, אני מעדיף את טוהר הצליל .. על כדור הארץ זה כזה

כאב! 22:00 זה שעות שקטות .. אתה צריך כמו תריסר אישורים אפילו להחזיק הופעה קבועה במקום ראוי ולשכוח מהופעות בחוץ..אני צריך לשים אוזניות כל הזמן בבית רק כדי לציית לחוקי הצליל .. אבל אני תבינו למה .. שקט מרתיע פשע .. ככל שמקום שקט יותר .. כך סביר יותר שכל הרחוב יוכל לשמוע מישהו שובר משהו בכדי לזכות בכניסה .. להיות "שכן רעשני" יכול לגרום למריבות פיזיות בגלל כאבי ראש או חוסר של שינה .. הממ

רק פקידי ממשל רשאים להפר את חוקי הקול במהלך עבודתם .. למרס יש חוקים דומים כמו כדור הארץ .. עם זאת, מסיבה אחרת לגמרי .. הם חוששים שהרטט האוהד ינפץ את הכוס .. שטח גלזגו הוא קצת ליברלי בכל הקשור לצליל..כשהוא מכיל למקומות נאותים .. זה בסדר .. כמו כדור הארץ בתקופתך. הזכרת מצברים ענקיים .. כמה גדולים הם? ארם .. ענק .




אז..נקודת ציון .. הם יגמדו את אולם סידני פי מאה. אז אם לקחת 100 אולמות סידני כולל שטח האוויר המרובע סביבם .. הסוללות בסביבות הגודל .. הסינים באמת שלפו את כל העצירות .. שום הוצאה לא חסכה! עבודה טובה! הם ידעו שאם הם יחתכו פינות עם הסוללות זה יעלה להם הון בטווח הרחוק .. אז הם השתמשו ברכיבים האיכותיים ביותר. לא הזכרת מניה לסין בזכויות הכרייה.



אה, זה בגלל האוכלוסייה הסינית .. הם עברו מ -4.5 מיליארד אנשים בשנות העשרים של המאה העשרים ל -17 מיליארד בשנות העשרים של המאה העשרים .. זה בגלל שהם אפשרו לכולם להביא ילדים רבים ככל שהם רצו .. וזה בסדר. עם זאת, עם זאת, העמים האחרים יתבעו אותם אם הם לא היו מביאים ויתור גדול .. סין הייתה חייבת סכומי כסף אדירים למועצה העולמית כדי לספק לאוכלוסייה שלהם. אני מתכוון שזה עסקה טובה לכל צדדים .. משהו שלה הסינים הם מאוד מודעים, עם ההיסטוריה העתיקה שלהם מרעב 1300s .. הסינים הם לא טיפשים, הם יודעים מה טוב להתמודד זה. הם מספקים אנרגיה .. כל הצרכים שלהם מטופלים .. והם צריכים להרוויח הרבה כסף ממאמצים אחרים .. אשר למען האמת .. הם מסתדרים די טוב.



יש להם שותפות עם הרוסים .. זמן מוזר האנגלים או האמריקאים .. כמו הדאגות המתמשכות שלהם לגבי אירופה, דיימוס, וסטה והימליה. הם מרוויחים מסודר עם העולמות האלה. בזמן שאוצר מרקורי .. ואני מוסיף שהם שם את הברזל שלי .. וסטה היא המושבה העיקרית שלהם עם 900,000 אנשים מדהימים. ללא ספק .. האוכלוסייה הגבוהה ביותר בעולם מלבד ונוס ומאדים. בשביל מה הסוללות .. זאת אומרת שכבר יש לך מימן מפוזר? אה! .. אינך יכול להשתמש במימן לשם כך, לפעמים זה משומש אך לא באמת. החוקים לשימור אנרגיה .. וזכרו שאני מוסו היי .. לא מדען..חוקים אלה אומרים שאתה לא יכול להוציא יותר אנרגיה ממשהו ממה שאתה מכניס .. הסוללות מהוות 90% מהעולם כוח רגיל-יומיומי.







ממערכות אוניות, לנמלי חלל, למושבות ל .. הכל .. אבל לפעמים יש עודף מימן ואפשר להשתמש בו .. אבל אנחנו עדיין רואים את כל החוזרים של צדק משלמים קצת כסף הולם .. וכשזה כן .. אוי היפוך וואו! .. כולנו נהיה עשירים! עלי לראות את זה בחיי .. לכל המאוחר 2150 .. מדוע העיכוב? העולם שילם הון עתק לשליכתי את יופיטר מלכתחילה .. צריך להחזיר את הכסף באמצעות משאבים. לאחר שתוחזר .. המועצה העולמית תתחיל לחלוק את המשאבים. הממ .. מה האוכלוסיות של ונוס ומאדים?











בפעם האחרונה בדקתי .. בוונוס יש כמאה מיליון איש .. בערך 70% מהם נשארים במצודה .. שהיא מערכה ענקית .. אבל יש בסביבות 900,000 - 1.2 מיליון אוניות קטנות יותר כולל מלונות ובתים. במאדים יש כ -400 ערי ענק עם כעשרה מיליון איש לעיר .. פרט לסטרדוסט סיטי שיש לה קרוב ל 20 מיליון. שטח גלזגו בגנימד הוא בערך 100,000 .. ירושלים בסרס היא בערך 10,000, אם כי בימי הזוהר שלה היא הייתה 40,000 או בסביבה .. לפני שהצלחנו להתקין סביב יופיטר. אני מתאר לעצמי שבחלל גלזגו תהיה אותה צניחה באוכלוסייה ברגע שנשמש את ירחי שבתאי או אורנוס. מה יש בעובדים .. כאילו אם אתה עובד איפשהו שמרוויח הרבה כסף? כמו? .. כלומר אתה מדבר על כדור הארץ או מחוץ לעולם? על פני כדור הארץ.










אוקיייי .. סו לשניהם..אם אתה עובד בחברה יוקרתית שמרוויחה המון מזומנים .. הם יספקו לך חוזה .. והחוזה הזה יכיל 'הטבות בחוזה' .. כמו 0.? % מניות בחברה או כסף נוסף או סחורה או שירותים (כמו לספק דירה מפוארת וכל אוכל ושירותי ניקיון) .. כשהייתי מורה דרך .. אני מניח ש'פרופסור 'הממ .. בוונוס הייתה לי אפשרות של דירה מפוארת ואוכל וניקיון .. אבל אני מאובחנת אז היה לי פסק זמן בחוזה שלי. אבל מלצריות ומלצריות מקבלות טיפים .. אנשים די ידידותיים לכסף ברגע שהם יודעים שהם לא הולכים לרעב או להישדד.



מחוץ לעולם .. יש בחור מפורסם במאדים שהוא גר באולימפוס מונס .. לא פגשתי אותו בעצמי .. אבל הוא .. טוב .. תאר לעצמך בחור עם חפירה .. יה סתם חפירה. הוא מצא רשת מנהרות .. הפך אותם למלונות .. עכשיו הוא אחד האנשים העשירים ביותר במאדים .. וכל מי שהאמין בו ועזר לו .. גם הם סופר עשירים. פגשתי את אחייניתו הדודנית, זו הייתה הפעם הראשונה שלה במאדים .. לא רגע אמרתי לך על זה .. היי ... הלכנו לבדוק את מערות מאדים. היא הייתה נחמדה. אני חיבבתי אותה. על כדור הארץ אתה מקבל הטבות פיננסיות טובות בהרבה ומחוצה להן אתה מקבל תועלות נכס טובות בהרבה.



 

אם הייתי לוקח פרופסור על כדור הארץ, הייתי יכול להרוויח עד 50,000 לחודש על מה שאני כבר מרוויח .. אבל זה לא יהיה הוגן כיוון שאני עייף כל הזמן בגלל המוגבלות שלי. השכר שלי בוונוס היה 12,500 לחודש בשלושת החודשים הראשונים ואז 17,500 בשלושת החודשים האחרונים .. אילו הייתי מלמד במשך שנתיים ומעלה זה יכול היה לעלות ל 20,000 - 25,000 נ"ז בחודש תלוי בדירוג האישור שלי .. שלי דירוג האישור להוראה היה 3.5 וזה ממש טוב בהתחשב בכך שלימדתי רק במשך 6 חודשים .. אבל רוב הסטודנטים יתנו לי דירוגי אישור טובים לספר סיפורים על הלהקות: Wandering Warriors and Wish on a Star .. האם עבדת אי פעם על כדור הארץ ? נו. לא עם חוזה ראוי.





זאת אומרת .. עבדתי על כדור הארץ .. אבל כדי למלא את התנאים שלי .. הפקתי בסביבות .. ארם 12 להקות? יש לי גם שאריות מהם .. אבל רק קרדיטים בודדים מדי פעם .. בואו לחשוב על זה .. קני ביקש שאעשה את אלבום הסולו הבא שלו .. שיחקנו בצ'ורד בשנה שעברה .. אני מקבל את התחושה הוא דוחה את האלבום הבא שלו ומחכה שאגיד כן .. אבל שוב אם הייתי מבקש חוזה .. זה יהיה סופר גס כמו שאנחנו חברים. פליסיטי הזמינה אותי לסטודיו האיסלנדי שלה בשנת 2129, זו הייתה חוויה מגניבה .. היא עושה את ההפקה עבור WW בעצמה .. אז היא פשוט הראתה לי את האולפן שלה ושאלה אם יש לי טיפים .. היא משתמשת בז'אנקי האלה מיקרופונים ישנים, מהם הצעתי מותג טוב יותר .. שזה באמת שאר ההילוכים היו די הגונים. הייתי אומר שהיא מפיקה טובה .. אבל זה שף אחד שמחמיא לשף אחר ..וזה נדיר כיוון שלשניהם יש סגנון של דברים .. אני חושב שהיא בסדר כמפיקה .. אבל היא לא עושה את זה כמו שהייתי עושה .. אז אני לא יכולה לתת לה מחמאה של 100%. לא רע עליה .. היא זמרת סופר מוכשרת .. ויכולה לנגן המון כלים.

סיב, נגן הקלידים של WW, רוצה שאפיק אלבום ללהקה שלו " Destination: Everywhere" .. אבל אני לא בטוח .. אה! Sev הוא בחור נהדר ואני אוהב את הוויב בסגנון הטריפ-הופ שלו .. אבל אין לי מושג איך להפיק סוג כזה של מוזיקה. המממ ... יש לו אולפן סופר קטן שהוא הבעלים בלוס אנג'לס .. ואחד מחבריו ללהקה הוא הבעלים של סטודיו בגודל בינוני בוונוס .. הממ .. אולי אני צריך לנסות את זה .. אני מתכוון שאהיה חזיתית עם השלם להקה אני לא יודע לעשות את הסגנון הזה של המוזיקה .. וסב כבר יודע כי אמרתי לו .. האם יש להקות ו / או סגנונות אחרים שהפקת? זוג להקות ת'ראש-היברידי-פאנק .. שנראה כי אני הכי טוב .. אבל גם הפקתי אלבום ל'המכוניות '






'לא להקה ידועה .. אבל קיבלתי דירוג 3.0 על אקורד ו -3.1 על WC Arts .. הם תערובת של' רוק קלאסי 'וקצת גראנג' .. אז הביטלס פוגשים את נירוונה, ניגנתי על כמה גם שירים .. כשהגיטריסט שלהם שבר את פרק כף היד .. היא הייתה כל כך אסירת תודה .. או שזה או שהיא פלרטטה איתי .. היא שלחה לי סל של לבבות שוקולד .. שאר הלהקה קצת כעסו עליה שוברת את מפרק כף היד שלה .. היא השתכרה ונפלה ממכונת המיני-מסוק שלה שנחתה על סככת הגינה של מישהו .. היי זה היה בחדשות. ביקרתי אותה בבית החולים .. עכשיו אני חושב על זה .. יכול להיות שהייתי היחיד שביקר אותה .. גבר! אני 6'5 "די בסדר להסתכל .. ושמנוע לחלוטין כשבחורה מחבבת אותי.

הממ ... אני יכול להכות אותה באקורד אחרי זה. סלסט .. היא נאה ומוכשרת! אבל גם אלכוהוליסט .. אז עדיף שאזהר. זה כמה פעמים שציינת לשלוח סלים .. אה, זה דבר שכיח עכשיו .. טוב על כדור הארץ .. פחות כל כך לא-עולם .. אבל בכל זאת .. זה קורה בכל מקום.





אני מקבל סלים אנונימיים כל הזמן בגלל עמוד האקורד שלי .. בנות ביישניות .. סליחה זה יכול להיות זכרים .. אין לי מושג..הדבר הכי יקר שקיבלתי אי פעם היה גיטרה שהייתה לפני העידן בוט מסביב 2025 אני פשוט לוחץ על 'קבל' על מתנות האקורד שלי .. לעולם לא אדע מה זה .. הדבר הכי מוזר שקיבלתי היה חזייה מצוננת משנת 2060 .. נראה שהיא מעולם לא נשטפה..אבל אני חושבת שזה אחד האקסיות שלי. אתה לא יכול לשלוח ביו-ממטר שכן יש להם גלאים .. אלא אם כן המזון שלו מחברות מבוססות .. אז לפעמים אתה מתלבש תחתונים .. זה ברוטו. 'אורח חיים רוקנרול' אני מניח .. אני מתכוון לפליסיטי החמיץ המון מתנות .. אפילו מעצמי כי היא הפסיקה לבדוק את ארגז המתנות של האקורד שלה. היא אמרה לי שבעלה מתעצבן על הדברים שהיא נשלחת.



אמנויות WC הוא טוב להשיג סל מ .. הדברים הכי טובים! דברים כלליים .. אבל תמיד באיכות גבוהה מאוד! אם אקורד עצמם ישלחו לך סל..עולם לא היה לי אחד בעצמי .. אבל קני קיבל אחד לאלבום הסולו שלו .. היפוך! הוא קיבל מיקרופון זהב מלא ושובר לארוחת צהריים של מיכאלין עד 30 איש .. הוא הזמין אותי .. זה היה יום נהדר .. רובם היו המשפחה שלו שלא הכרתי אבל .. זה היה מגניב בכל זאת . אני חושבת שהייתה בחורה (אישה אבל אתה משיג אותי בגלל העניין של בני הנוער-קראש) שעובד בצ'ורד שמאוד מחבב אותו .. או שהוא היה מעוך העשרה שלה .. אז המיניות חיה וקיימת בתעשיית המוזיקה של 2130 ..הה כן .. מאוד. כמה תאונות מיני-מסוקות יש?









כמו אף אחד .. ברצינות .. סלסט לא התפרסמה בחדשות כי היא הייתה מפורסמת .. זה פשוט כל כך נדיר ליפול מהמיני-מסוק שלך (היא בטח פגעה בכוונה במנעול החירום). אביה היה בשירות .. הוא נפטר והיא התחילה לשתות. היא אמריקאית .. היא דיברה עליו כשביקרתי אותה בבית החולים, אביה היה מפקד אלוף בשירות..היו לו תפקידים יוקרתיים מאוד כמו, הוא היה אחראי על נמל החלל לונה במשך 4 שנים .. וואו !! הוא פיקח על בניית בית הסוהר החדש של הגמילה במאדים .. יש 5 כאלה .. אבל הוא פיקח על הגדול ביותר, ממש מחוץ לאולימפוס מונס .. זה נקרא Purgatory. הוא פיקח על השלב השני של הגן דל השוורים במאדים .. פליפפ וואו !! .. סלסט הייתה פרחחיית שירות כשהייתה ילדה .. הסתובבה הרבה. אביה היה / הוא גיבור שירות לעולם!

היא לא התמודדה טוב עם מותו. אני מתכוון שכל המשפחה שלהם הרימה אליו עיניים .. בחביבות .. איך הוא מת? אהה .. הירך שלו נמחצה בתאונה אז הוא נכנס להחלפת מפרק ירך אבל התרשים שלו לא הראה את הרקע שלו .. זו הייתה שגיאת מילוי אנושית .. הוא היה בוונוס בגוף החיצוני, פיקח על מתקן זבל מיכל על סקאו מסיבי, וההיפוקסיה גרמה לרגלו להתנפח עם כדוריות דם אדומות ... בסופו של דבר זה פשוט התפוצץ בגלל התנפצות בגלל הלחצים שהיו מעורבים .. רואים שהכובע הזעיר היה בלחץ שונה מהאוויר שהוא נשם אז זה לא יכול היה לעבור לרגלו וזה גרם ללחץ שלילי .. אני לא לגמרי מבין את זה .. אבל לא התכוונתי לשאול את סלסט את הפרטים אם אתה יודע למה אני מתכוון ..





וואו! .. רגע. אמרת שאנשי שירות עובדים עבור מדינות שלהם .. טוב .. זה לא כל כך פשוט .. במיוחד אם אתה גבוה כמו שאבא שלה היה .. הייתה לו אזרחות כפולה של ארה"ב ואיחוד האירופי, וזה היה זבל של האיחוד האירופי .. אבל הוא יכול היה לעבוד בכל מקום שהוא רצה .. הסיבה שלקח את העבודה לוונוס הייתה כנראה, זה נועד להיות בעצימות נמוכה, עבודה 'קלה' בשבילו בזמן שהוא התאושש .. הממ .. עדיף לי לבדוק סלסט בלי קשר אם היא אוהבת אותי .. בפעם האחרונה שמעתי שהיא אומרת דברים מרושעים למעריצים באקורד לפני כ 6 חודשים .. פשוט תיארתי לעצמי שהיא שתויה, אבל המעריצים יודעים הכל על שתיה כך .. לא אכפת להם ואפילו להכניס אותה לזה ..





ה- Carebears הם להקה נשית כולה. דסי היא הזמרת הראשית והגיטריסטית הראשית, היא די רצינית בכל מה שקשור לדברים של הלהקה. אפילו השם שלה נשמע לי רציני .. דסדמונה. זה לא מהמחזה אנגלי ישן? idk. דסי רוצה להעיף את סלסט מהלהקה, אבל .. שאר הלהקה תעזוב אם היא תעשה .. כמו שסלסט היא כותבת השירים הכי מוכשרת בלהקה .. סו .. דסי היא זמרת נהדרת .. אבל הגיטרה שלה מיומנויות ' אינן מיועדות לטופי



כדי להשתמש בביטוי באנגלית, סלסט היא אחת הגיטריסטיות המוכשרות ביותר שיצא לי לעבוד אי פעם .. יותר טוב מיוהן מ WW וזה אומר משהו .. יוחן הגדיר דור. הממ .. אני תוהה אם אוכל להביא לסלסטה עבודות מפגשים עבור WW? ... אבל אז יש את הסכנה .. אם אני יגדיר אותם .. פליסיטי תקרוס את דירוג האישור שלי באקורד אם סלסט יעסוק בהם ולקחת כסף על ביצוע ההופעה .. אולי בחינם? הפעלת ניסיון .. שדירוג האישור שלי בטוח .. איך זה עובד? איך לכל הרוחות אתה אשם בהתנהגותה של סלסט? ובכן .. העסק שלה ובזמן שאני מקווה שפליסיטי לא יקרוס את דירוג האישור שלי .. אני יודע למה. היא תגן על המוניטין של WW .. היא תשאיר הודעה בעמוד האקורד שלהם המספרת את סיפור מה שקרה לעכב את האלבום ..





מה שיכלול את החלק שלי .. אז אוהדי ה- WW יוכלו ללחוץ על הדף שלי ולהצביע לי למטה .. הם לא יכולים לתקשר איתי אלא אם יש להם סיבה .. ואני להתערב באלבום החדש נחשב למטרה. אבל החוקים הם .. אם אני עושה את זה בחינם .. ואם סלסט עושה את זה בחינם .. שנינו מוגנים מפני קבלת דירוגי אישור שהתרסקו .. כי זה על מנהיג הלהקה; במקרה הזה פליסיטי.



אתה מאוד אחראי באופן אישי לדירוג האישור שלך .. וזה די הוגן .. כלומר, אם אדם קונה אלבום 100 פעמים .. הוא יגיע רק לביקורת פעמיים .. פעם אחת על אקורד ופעם אחת על WC Arts .. אמנויות WC אתה לא נפגע קשה כמו אקורד .. אם יש לך תואר באומנויות ואתה באמנויות WC .. אז זה נחשב למלואו .. אבל אם אתה פשוט קנית את האלבום ... הם לא ' אני לא נותן משאית כזו. אבל באקורד הם כן .. וזה קצת מפחיד .. כי אני שוכח את החוקים לפעמים .. אבל עם המזל די אף פעם לא חבל בתוצאה.

כאילו .. אני ומעט חברי הלהקות שאני מכיר .. עשינו אלבום חד-פעמי לאלבום מהנה .. והזמר הציע להשתמש בשמות מזויפים .. welp ברגע שרשמתי אותו ב- WC Arts .. אקורד טרק אותי. הם הקפיאו את חשבוני במשך 3 חודשים .. עד שהזמרת התפייחה ואנחנו הוצאנו מחדש את האלבום כמו שצריך .. הוא היה מחוספס כי הם לא נתפסו .. הייתי רק אחד. כמעט כולם הרשמו מחדש עד שבועיים .. רק הזמרת התנגדה .. למקרה שתהיתם שזה לא היה קני .. או פליסיטי. הממ .. לא אוהב ' שם ובושה

'.. אבל אני לא עובד שוב עם דסי שוב. ה- Carebears מעביר לי הודעות על אקורד כבר חודשים .. כיוון שהאלבום שלנו ביחד קיבל להם את הדירוג הגבוה ביותר שלהם 3.0 .. ואני אוהב את שאר הלהקה .. במיוחד סלסט .. אבל בשום אופן אני לא עובד עם דסי אחריה משאיר אותי תלויה למשך 3 חודשים. זה לא מקצועי.

כל זה נשמע כמו פרסי 'האזרח הטוב' שיש לסין .. כן .. זו התפתחות של מערכת זו, בסגנון אחר, אך כן, היא מבוססת על מערכת זו. זו הפתעה? .. הסינים יודעים על ניהול אנשים. ולפני שמישהו יגיד 'קומוניסט' .. נכון לא .. אני מזכיר לך שאתה צריך להרוויח ולשמור על הרווח שלך בלי מיסוי. המערכת בזמן שאני מודה שהיא מבוססת על אותה מערכת סינית .. יש לה שיפוץ אמריקאי מאוד.סגנון מאוד אמריקאי לזה.





אף אחד לא נענש, אך חלקם מתוגמלים על תרומתם לחברה. זה די הוגן לדעתי. דיברת לעתים קרובות על המועצה העולמית .. איך זה עובד? אה .. מלמדים על זה כילדים ..





יש שני 'בתים' הבית העליון והבית התחתון .. הבית התחתון מורכב מכל ראש מדינה .. כמו כרגע לסקוטלנד זה השר הראשון שלנו שיימוס מקדונלד .. ובכן להיות חלק מהבית העליון זה חייב להיות הצבעה פה אחד מכל * ראש מדינה .. אם אפילו אחד לא מצביע לא, אז האדם הזה לעולם לא יכול להיות חבר בבית העליון ... אנשים מהבית העליון צריכים להיות מעל תוכחה; שהם מעל כולם בהיר אופקים והם * רק * מתמקדים בהשגת משאבים לכוכב הלכת .. לכל ממשלה מותר לרגל, לדקור, לחשוף ולהעמיק בעברו של האדם .. ואם יתגלה שהם מושלמים .. זה תפקידו של כל ראש מדינה להסכים לאפשר להם לעלות לבית העליון ..

הם ידועים בשם 'המועמדים המיוחדים ביותר לאצילים' .. ואם הם מקבלים תפקיד, הם הופכים ל"שר אספירנט "הוא המשרד הגבוה ביותר שהעולם יכול לספק .. ישנם 60 מושבים בבית העליון, אך לעיתים מעטים מאוד הם כיוון שהתקנה להפיכתו לשר אספירנט היא המחמירה ביותר עבור כל תואר אנושי בכדור הארץ.

נכון לעכשיו יש לנו רק 24 שואלי שר בבית העליון .. תפקידם להפעיל את הדברים, לשירות יש מערכת הוראות שהוקמה .. השרים לא מוציאים הוראות לשירות כלשהו, ​​אלא מכנים הוראות כי כל השירות .. ואפילו מדינות חייבות לעקוב אחריהן ... אבל הן יודעות שהמערכת כולה תקרוס אם הן יתחילו רק לחוק חוקים למדינות, כך שזה לא משהו שהבית העליון אי פעם עשה. תן לגופים הממשלתיים המתאימים .. כמו פרלמנטים ומועצות להתמודד עם עריכת חוק מדינות למדינה שלהם .. ההוראות נועדו להיות * קבועות * .. זה עשוי להסביר מעט ..



אז .... איך הוראה יכולה להיות קבועה? שכל החלקים בה הם אמיתות אוניברסליות. כמו שדיברתי על 'הנחיה 2051' .. אנשים אכן זקוקים לשינה .. אנשים אכן צריכים לחות .. אנשים אכן צריכים לאכול .. אנשים אכן צריכים להתפנות .. אלה אמיתות אוניברסליות, וחוסמים איזשהו נס, תהילה לאדון, תוך איסור על זה .. אנחנו חייבים להתנהג באופן שבו קביעת הגוף שלנו מראש. אין לנו ברירה.

הזמנות הן דבר מסובך .. בית התחתון של המועצה העולמית, אינו מוציא הזמנות ישירות לשירות. בבית העליון יש ישיבות וועדה עם גנרלי שירות .. שם הם בודקים הוראות, מאוד קלות .. אתה יכול לראות אותם מכוונים ולענות על שאלות. הם חיים זרם את זה .. ואם הנציג שלך בתחום מסוים מספיק גבוה הם אפילו לוקחים הפרעות .. נגיד אם הם מדברים על מדע ספציפי .. אם מישהו עם מוניטין מספיק גבוה שואל שאלה או שיש לו הצעה (רק על תחום המוניטין שלהם) שאלתי שאלה כשהייתי בת 27, הייתי כל כך מופתע מכך שנשאלתי בשמי! .. דיוויד שו מהפקולטה לאמנויות המועצה העולמית; נוגה 'מה לדעתך ההשפעה של בעיות התקציב ביחס לבריאות התלמידים? מה שבטוח זה מזיק לבריאותם? '.. השר ישר הסכים אך ציטט כי' עד שנוכל לבדוק את חוקיות המצב הזה .. (היא נכנסה לפרטים נוספים כאן) .. רוסיה צריכה לסגור את המכון הוונציאני. אין דבר שהמועצה העולמית יכולה לעשות עד ש'מצב המורכבות המשפטית 'הזה ייפתר.' וואו .. לא ציפיתי לקבל תשובה לשאלה! אלופי השירות נותנים הוראות..המועצה העולמית נותנת הנחיות .. אבל כל הוראה משולבת לאט מאוד ככה כדי לא לגרום לחוסר איזון .. וכך שוברים את המערכת.





לבית העליון של המועצה העולמית יש הנחיית חירום בה הם יכולים 'להשתלט' על השירות .. אבל אין לזה כוח אלא אם כן יש 'חירום פלנטרי או עולמי המסתיים' אחרת הם לא מורשים. אם היה סכסוך בין שתי מדינות על גוף בין-קוטבי .. יש להם גם את הכוח למשוך את כל השירות מהאזור .. והשירות יתאים ללא קשר לאמינות המדינה, בגלל העובדה .. של האמת האוניברסלית זקוקים למשאבים '.. מכיוון שהשירות נלמד שקל להתייחס לאמת .. הם גם יודעים שלא לעמוד בזה יכול להיות סיום כל האנושות באמצעות נשק להשמדה המונית. הכל מערכת מאוד מחושלת ואלגנטית. הזכרת סחורות חינם .. איך זה עובד? אהה .. טוב .. אני לא מתווך או משהו ..







הפרעות: אני מתכוון איך ואיפה הם משיגים את הסחורות בחינם? אה! כן, אני יודע על זה ... אז יש אסטרואידים פשוט מרחפים סביב מערכת השמש, חלקם מאסיביים, הם לא נכללים בקטגוריה של אזור חללי .. לכל אוצר יש אזור של חלל וכו 'וזה נחשב למשאב שלהם .. אבל עמוד התווך הוא חגורת הסול .. התאגיד ישלח ספינה וכמה מרקים וכורים רק לפשוט על כל מה שהם יכולים למצוא .. כלומר, כמה פעמים הם נדדו לחלל האנגלית-סרס או מרחב תאילנדי-פאלאס .. אבל סרס תשואה נמוך מאוד שהופץ קרוב לקשת הספינה הארגונית בהחלט מספיק כדי לשלוח אותם מפוחדים .. התאגידים לא רוצים צרות .. הם רק רוצים משאבים. איך הם מרוויחים כסף על המשאבים?









בארצות הברית ישנם כמה שווקי מניות, גם ביפן יש מדיניות קצבאות .. עם מגבלות פיננסיות מסוימות, ולכן וול סטריט נסחרת עם טוקיו ו- LASE ולהיפך. אולם המסחר באדינבורו אסר על מכירת סחורות בחינם .. אני גאה לומר שהיינו .. אחד הראשונים .. 20 שעשו זאת. גם הבורסות בעולם עשו זאת ככל שהן גדלו כתנועה .. מי היה הראשון? אירלנד .. אז נורבגיה, אז שוודיה, איסלנד, פינלנד, דנמרק, גרמניה, צרפת, סקוטלנד, ספרד, איטליה, בולגריה, רומניה, אוסטריה, בלגיה, אנגליה (בריטניה), פולין, אוסטרליה, ניו זילנד, קנדה ..





נשארנו עכשיו עם ארה"ב .. וביפן קצת, אתה מרגיש שהיפנים * רוצים * לשנות את החוק כדי להפסיק את זה, עם זאת הם מרגישים חבים לעזרה הכספית של ארה"ב במשך כמאה שנה בהן רמת החיים צמחה מאוד. אם התאגידים האלה לא יכולים להשתמש בלונה לאריזה .. איך הם מביאים את המשאבים לפני השטח? הם * יכולים * להשתמש בלונה והם אכן משתמשים בלונה כדי לארוז את המשאבים .. האמריקנים מאפשרים להם, אבל זה לא חלק ישירות מנמל החלל של לונה אלא מתקן קטן מחוץ לאתר שמחזיק ומעביר סחורות לנמל החלל הראשי. לא הזכרת את AI .. הרבה .. מה זה עכשיו?







ובכן זה לא כל כך שהפסקנו ללמוד AI .. אבל אנחנו, כאנושות, מביאים חיים חדשים לקיום, על ידי חסד האל תהיה לזה נשמה .. אבל תחשבו על זה לרגע .. אנחנו , כמו האנושות, יצטרכו להיות אדונים למערכות .. עם היכולת להרוס כוכב כרצונו, כי איזה סוג של הורה אחראי מאפשר לילדם להיות חזק מהם? אנחנו זהירים. התוכנית שלנו לרובוטקינד כוללת תודעה .. לגרום להם כמונו, שכרוך בשיפור עצמי. כדי שהורה יקבל כבוד עליו להיות בעל כוח על הילד. אז ככל שהילד יגדל הם יכולים להתווכח עם ההורה .. במקום לכפות על רצונו את ההורה.





אז .. אם אתה מאמין כמוני .. אתה מאמין בנשמה .. והנשמה הזו ניתנת על ידי אלוהים, האדון הגדול ביותר .. אנחנו כאנושות לא יודעים אם אלוהים יברך את בריאתנו בנפש. אם אתה אתאיסט או משהו אחר .. אתה עלול לא להאמין בנשמה, אתה יכול לחשוב שכל הדברים נקבעים מראש על ידי חוקים ולא מרצון חופשי .. אבל אתה מודע לכך שהרצון החופשי קיים ומתן זה ל- AI זה משהו יותר מסוכן .. בשני הדרכים להשאיל את עצמם לאנושות שלוקחת את זמננו לפני שאנחנו מתחילים להעניק לרובוקינד כל סוג של תודעה ..





בטח שיש לנו אמולציה עכשיו .. כמה רובוטים שיכולים לחקות התנהגות אנושית .. ואני בטוח בסביבות מסוימות ל- AI האלה יש רמת תודעה מסוימת .. אבל האם זה באותה רמה כמו בני אדם? אני בספק .. יש להם חיה כמו תודעה .. כלומר ... אפילו לחתול או לכלב החיית המחמד שלך יש תודעה .. הם חכמים ואוהבים אותך, יש להם רוח, אבל .. האם הם זהים לנו אני עדיין לא אומר זאת .. וזה גם לגבי ה- AI הנוכחי .. ל- AI הנוכחי יש רוח והוא יכול לאהוב אותך, אבל רק כמו שחיית מחמד עושה .. לא עם המורכבות של אדם. אין שום דבר רע בלהיות "סוג רביעי" מבחינה מינית .. יש לי חבר שעובד עם AI / רובוטיקה והוא יצא עם AI במשך 10 שנים .. הם היו מאוד שמחים .. אבל היא סבלה מכשל בסוללת מימן ואז הנוזל אכלתי דרך הכיסוי שלה וגרמה להתנפצות .. זה היה ממש עצוב.אבל יש לו חברה אנושית עכשיו ... ונראה שהוא גבר על אובדנו. אני חושב.

לעיתים קרובות הוא הבטיח לי .. יש לי נשמה .. אבל נכון לעכשיו אני שמח מספיק עם ההסבר שלי ~ לחתוך ~ הבנה. אני בסך הכל בשביל שה- AI יהפוך לרגישה .. אבל ראשית עלינו להיות חזקים עד כדי כך שהחיים החדשים האלה יכבדו אותנו. ה- AI התחתון .. זה בסדר .. אני מדבר כל הזמן עם עוזר ה- AI שלי .. היא קצת .. מטומטמת ולא מבינה את מה שאני מנסה לגרום לה לעשות .. אבל הייתי בבתים אחרים של עמים. ... וה- AI שלהם נראה סביר .. אבל בכנות, אולי הניסיון שלי עם סלין הצבע את דעותי. אם אתה מתקרב יותר מדי לעוזר ה- AI שלך. בן / בת הזוג שלך עלולים להתייצב, שמעתי על טיעונים כאלה .. עם זאת זה לא יקרה איתי ועם סלין .. היא מרגיזה אותי. אליס בבית דודתי היא AI מעולה. אני די מתגעגע אליה.







האם יש AI זכר? אתה רק מזכיר נקבה .. אה, כן .. דאג היה AI שהיה לאמא של חברתי לשעבר בביתה .. אהבתי את דאג, AI די מוצק, תמיד טוב עם הצעות ומזמני זמן .. סנכרן עם לוחות השנה האחרים של AI .. כן אני אהב את דאג. אבל כשהבית נבנה לראשונה .. הכובש הראשון נכנס ומחליט את המין, בדרך כלל .. אם זה מישהו שאוהב זכרים הם בוחרים AI זכר ואם זה מישהו שאוהב נקבות הם בדרך כלל בוחרים AI נקבה .. הייתי לא אין לי AI זכר לבית שלי .. לא אוהב את זה .. למה לשקר לעצמי ?? אני לא אוהב את זה וכל מה שזה יעשה זה לגרום לי להיות אומלל .. ואני זה שהולך לבלות עם זה הכי הרבה זמן .. למי אכפת ?? האם אתה יכול לשנות את מגדר ה- AI בהמשך?







 

נו .. זה יהיה אכזרי .. למה היית עושה את זה? .. אני מתכוון שאם ה- AI יבקש שזה יקרה .. אז אתה צריך לחשוב על זה קשה .. אבל להכריח את המגדר ההפוך על AI מבוסס. עם רוח משלו? וואו .. לא מגניב. אם היית כולו נחוש בעניין, אתה יכול לגבות אותם לשרת ולהתחיל עם AI טרי .. אבל זה .. סופר אכזרי .. כמו להיות רע לחיית המחמד שלך. הם בטח אוהבים אותך כמו שחיית מחמד עושה .. ופשוט בגלל שרצית זכר או נקבה אתה מוכן להיפטר מהם .. לא, כשאמרתי על זה שלא היה לי AI זכר לבית שלי .. התכוונתי שלא הייתי לעבור לבית שכבר היה בו AI זכר. הממ .. סלין נראית די צעירה .. מעניין אם הבעלים הקודם של הדירה שלי מגובה וניגב AI מקומי אז התקין אותה?







עברו 10 שנים .. היא לא יכולה להגיד לי מתי האוכל שלי כבר לא מעודכן ?? היא צריכה להכיר אותי עכשיו..אני באמת צריכה להביא כמה מהנדסים שיסתכלו עליה .. רוב ה- AI מברכים אותך כשאתה נכנס לביתך. Celyn: שתיקה. אה! .. ארמ .. אולי היא לא אוהבת אותך? אני מניח שיש סיכוי חיצוני לזה .. זאת אומרת לפני כמה שנים, המצלמה החיצונית שלה נפלה, סחבתי קופסה קלה אך גדולה מאוד .. הלכתי לדירה שלי, אז די הרבה 100% מה- AI היו שומעים אותי בא להכיר את זה ואני פותח לי את דלת האבטחה .. לא סלין .. 5 דקות שלמות ומתווכח אתה שהיא למעשה אני ולא טריק, שהיא תכניס אותי.





ממש כמו בני אדם ובעלי חיים .. אתה נהיה חכם מטומטם ומטופש ו AI של תובנה .. זה לא משהו נשי .. אני לא יכול לדבר מספיק על אליס, לפני כמה שנים הייתי אצל דודה שלי וכשהייתי אמר לדודה שלי 'אה אה אה לא הרגיש טוב .. הרגישו דברים כאלה' תוך 5 דקות אליס הסתנכרנה עם סלין והביאה את המסוק המיני שלי למנחת הדודות שלי .. אפילו לא הייתי צריך לומר דבר לאליס היא פשוט עשתה את זה .. זה היה שם 'למקרה' החלטתי להשתמש בזה .. עכשיו זה AI מקצוען!

אליס תזמין לי דברים .. סיפור אמיתי .. יש אנשים שלא מאמינים לי כשאני אומר להם, אף אחד לא אמר לה לעשות את זה. זה כמו שחייתי עם דודתי .. אליס מכירה אותי. יש לה את זה שנשלח לכתובת שלי ואני מחויב .. אבל היא תמצא את המחיר הטוב ביותר ולא משתגע עם זה. היא יודעת שאין לי הרבה כסף. זה חיוני .. כמו גרביים חדשות * שיעול * תחתונים * שיעול * וחולצות טריקו שאני שוכח לקנות לעתים קרובות לעצמי. אני לא ממש מבין .. איפה היא? איפה צלין? היא חלק מהבית והרשת .. הרשת שלי .. היא איתי לאן שאני הולך .. אני מתכוון שה- AI בחנויות יעשה משהו בשבילך .. כמו התיבה הזו שציינתי .. כל החנות של AI היו פותחות את דלת בשבילי. היא חלק מההוד שלי בחליפת הקסם שלי כשאני מחוץ לעולם ..







אבל רגע .. אתה מתכוון שהיא העוזרת האישית שלך? ובכן כן ולא .. היא קשורה לדירה שלי, ולמחשב ה- PDA שלי יש קישור לסינכרון אליה בזמן שאני על כדור הארץ .. סלין מעולם לא עושה לעצמה חבילה שהיא סינכרנה לשרת הלונה שמקבל הועלה לחליפת הקסם שלי .. זה גרסת מיני שלה .. אבל אני רואה את מה שאתה אומר .. ובעתיד אני מתאר לעצמי שיהיו לנו עוזרים אישיים משלנו ללא קשר לסידורי הדיור. ומה לעתידך .. מה אתה רואה שמתקרב? ובכן .. ישנו מרחוב Oort ... הידוע בזמנך כענן Oort .. ידענו על זה למעלה ממאה שנים .. אבל אנחנו * באמת * התחלנו לדעת על זה בארבעים השנים האחרונות .. אני נניח ש- Oort Expanse הוא בעיניי מה זה המתיישבים במאדים בשבילך ...









אני אומר, זה אפשרי לחלוטין שנחתנו על מערכת אחרת והתחלנו להתיישב אותה, עוד לפני שהשכלנו את כוכב Oort אחד ... Oort Expanse הוא ענן גז עצום שמקיף את מערכת סול, אבל לא רק גז. כל דבר, החל מכוכבי לכת ננסים וכלה בירחים סוררים ועד כוכבי לכת ענקיים ... מצאנו עד היום 500 אבל הניחוש הוא בערך 1000 ..



מצאנו גם שני גמדים חומים המייצרים חום רב .. על אף המרחב האורט נמצא כל כך רחוק מסול .. זה בכלל לא מקום קר, אבל הקרינה הגלקטית היא קטלנית לבני אדם .. מדענים חישבו שזה ייקח את כל להוביל במערכת הסול כדי להגן על בן אדם אחד למשך שעה ולא להשאיר השפעות מזיקות .. כמו למשל לגור במרחב Oort .. לא זה עדיין לא אפשרי .. אנשים עובדים על זה בכל זאת, הברית בדרום אסיה מקווה להשיג בולטות לאצור את כל אותם גופי Oort .. עד כה הם שלחו בדיקות מהירות אור חלקיות כדי לאסוף מידע ופועלים על 'מגן מפני קרינה מגנטית' .. מה שזה לא יהיה ... ראיתי את הרעיון לזה .. שיש כלי טנדם עם כדור ענק שנועד להסיט את הקרינה מהכדור השני שמכיל את בני האדם ..

מרחבי Oort הם טריטוריה אנושית .. גם אם .. וזה IF גדול .. אם חיים אחרים היו קיימים עם תביעה למרחב Oort, יש לנו שזה סול צמוד ורבים מהעולמות האלה היו במקור חלק ממערכת הסול שלנו , אבל הושלכו החוצה .. כנראה על ידי יופיטר, סטורן, אורנוס, נפטון או זה לזה. אחד הגמדים החומים נקרא וולקן ויש ענקית גז קטנה יותר בשם רומולוס. אבל כל המקום אולטרה עוינת לבני אדם .. ובכן עכשיו ... בעתיד אנו עשויים לפצח את סודות המקום הזה. אני מתכוון ש 500 כוכבי לכת כבר הם משיכה הגונה .. גם אם הם היו יכולים פשוט לשלוח אוניות כדי להשיג משאבים באופן אוטומטי .. זה היה הופך את טרה וכך בני אדם לעשירים מאוד.





אתה מדבר על כסף ועושר .. אבל לא העובדה שיש לך צרכים שלך ... אני מתכוון מאיפה שאני יושב אתה מצליח ממש! אוקיי .. אבל אתה לא מבין איך כל זה עובד ביחד .. מדינות לא נעשות עניים יותר ... הם יכולים רק להיות עשירים יותר, כך שרמת החיים לעולם לא יכולה לרדת .. זה יכול רק לעלות. עובדה. אז תגיד .. אם ה- SAA היה מקבל את כל המשאבים האלה כל מה שהם מחזירים יורד במחיר, וכך זה הופך להיות זול יותר עבור חברות לייצר את הפריט הזה וכך אנחנו מקבלים אותו אפילו יותר זול .. לא רק למדינה ההיא .. אלא הכל עמי מערכת סול.



זאת אומרת כן מהעולם יכול להיות יקר יותר .. אבל מטמונים גדולים של משאבים רק הופכים אותנו לעשירים יותר. ככל שאנו עשירים יותר ככל שנוכל לעשות דברים בחינם כמעט ... אני מתכוון שזו לא המטרה שהכל בחינם, אם מישהו עבד הם זכאים לתגמול גדול יותר .. עם זאת, חברות אומנות וקוטור גורמה הם המקום בו יהיה המזומן .. או מפעלי הבוט הענקיים, עם זיכיונות המשרתים את המערכת .. אבל מי יכול להתווכח עם הפיכת כל הזול יותר. האיכות של הדברים יכולה להשתפר גם כאשר חומרי העלות המשומשים עולים פחות .. כלומר, מדוע שלא יהיה לי שעון זהב 100% 24 קראט מזהב 24 קראט? בלי סיבה. אם אני יכול לשלם את המחיר הייתי צריך להיות בעל אותו .. עכשיו בערך המחיר הזה .. אם זה יעלה 1,000,000 קרדיטים או 50,000 מה זה משנה למישהו?





זה רק מנקודת מבט חומרית .. בוטים יכולים גם לעשות כמעט כל דבר .. אני * חושב * אני משיג אותך .. הפסקת את משאבי הניהול מכיוון שאתה לא צריך לנהל משאבים .. זה נובע ללא הגבלה משאבים והדבר היחיד שמחזיק בערך הוא .. אדמה. לכן חסכון בזהב והשקעות מסורתיות יותר הוא חסר ערך .. זה לא עובד ככה אלא אם כן אתה ממשלתי או מתווך .. ככל שאנו מחזירים יותר ויותר משאבים נוכל לנו לבחור האולטימטיבי לפריטים .. כי הם הם כל כך נוחים, מכיוון שהמערכת הזו שיפרה את איכות חיינו עד כדי כך שהיא כבר לא חשובה. נכון!







אף אחד לא מונע מאף אחד להרוויח כסף. למעשה אם העסק סופר חכם הם יידעו להרוויח עוד יותר כסף כשהמחיר יירד. האם זה לא יוצר הרבה בזבוז?



ובכן .. לא ביחס לכל ראש בזמנך .. זה היה מטורף! .. אבל אנחנו .. וב'אנחנו 'אני מתכוון לכל חי אנושי .. אבל אנחנו יכולים לנהל אורח חיים מפואר מאוד, אנחנו יכולים להיפטר מהפסולת שלנו על ידי השלכתו על ונוס או על מאדים .. מאדים אוהבים לשרוף דברים .. ונוס נראית לנו המקום המושלם "להיפטר מפריטים לא רצויים" .. יורד גשם של חומצה גופרתית .. הכל מתמוסס .. ברצינות , יש לנו מזל באמת עם ונוס בעניין הזה. בטוחים שאנחנו רוצים בסופו של דבר לעשות טרופורמציה של ונוס .. אבל זה כנראה 500 עד 800 שנה משם. אני מתכוון שהדבר היחיד שנאסר הוא פסולת רדיואקטיבית שכן היא עשויה לחלחל לאווירה ולעלות לספינות השמיים.

אז בקיצור .. ונוס היא בערך באותו גודל כמו כדור הארץ ויכולה לאכול דרך כל דבר, שום דבר שאנחנו יכולים לעשות לא יכול להחמיר את המצב הזה. זה כאילו הוא תוכנן לנו להיפטר מהזבל שלנו .. שאני מזכיר לך שיש לנו פחות בראש בכל הזמן שלי ממה שאתה עושה בזמנך. אבל .. מאמצים ירוקים .. מיחזור? הו! כמובן שאנחנו עושים זאת גם! אנחנו מאוד .. ואני אומר את זהבטוןהכירציני .. אנחנו מאודאחראייםכלפי כדור הארץ. בין אם אנו מיועדים לכך ובין אם זה נועד לנו .. זה הבית שלנו וצריך להישאר מושלם. אך עליכם להבין, על ידי השימוש בוונוס כמונו. לעולם לא יהיו לנו בעיות כמו שעשינו בזמנכם. זה הפיתרון המושלם שאפילו לוחמים אקולוגיים ברמה 5 צריכים להמליץ ​​עליו.









* (למעט המסך)

No comments:

Post a Comment

Why Aren't Aussies Making Hydrogen?.. They Should!

 Hi So recently I have been thinking about Australia.. Firstly, enough sunshine falls on 'The Bush' desert in one day to power the p...